Opleidingen Category Manager

Zou je graag Category Manager willen worden? Of ben je al Category Manager en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Category Manager, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Een Category Manager wordt op het MBO, HBO en een universiteit opgeleid en hebben vaak een economische, commerciële of management achtergrond. Er is geen specifieke opleidingen tot Category Manager.

Wel zijn er in verschillende sectoren cursussen en bijscholing voor Category Managers.

De 3 beste opleidingen voor een Category Manager:

Successful Category Management

Inkoopmanagement | Open inschrijving |€ 795.00 | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 1

Met de cursus Category Management haalt u het maximale uit uw categorie. Leer hoe succesvolle retailers en leveranciers hun business en categorieën managen d.m.v. category management en hoe hun klanten benaderen. Door het ontwikkelen van een eigen categorievisie die aansluit bij de consument en shopper. En natuurlijk ook leidt tot een hogere omzet en winst en/of

Masteropleiding Category Management

Inkoopmanagement | Open inschrijving |€ 5950.00 | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 9

Met deze opleiding brengt u uw strategisch en tactisch inzicht en bekwaamheden in category management naar een hoger niveau. Door middel van kennis, vaardigheden en gedrag. Leer werken met standaard modellen om de categorie optimaal te beheren en te laten groeien. Waarbij de shopper van de winkelformule centraal wordt gezet. Met als doel het rendement …

Advanced Category Management

Inkoopmanagement | Open inschrijving |€ 1695.00 | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 2

Met de cursus Advanced Category Management haalt u het maximale uit uw categorie. Leer hoe succesvolle retailers en leveranciers hun business en categorieën managen d.m.v. category management en hoe hun klanten benaderen. Door het ontwikkelen van een eigen categorievisie die aansluit bij de consument en shopper. En natuurlijk ook leidt tot een hogere omzet en winst …