Boeken Docent game programmeren

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent game programmeren is gemiddeld. Er komen steeds meer opleiding in de richting gamedevelopment bij omdat de gameindustrie blijft groeien en er veel mensen werkzaam willen zijn binnen deze sector. De werkgelegenheid is nu gemiddeld maar kan blijven groeien.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Docent game programmeren. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Docent game programmeren. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Docent game programmeren die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 87 beste boeken voor een Docent game programmeren:

Crash course programmeren in Python

Crash course programmeren in Python

Crash course programmeren in Python - Nederlands | Paperback | 9789059056749 | 25 mei 2018 | 584 pagina's

Crash Course programmeren in Python is een snelle maar diepgaande introductie in programmeren met Python. Leer in korte tijd programma’s schrijven, problemen oplossen en laat programma’s ook werken. In de eerste helft van het boek komen basis programmeerconcepten aan de orde, zoals het maken van lijsten, woordenboeken, classes en lussen, en wordt het schrijven van …

Beginning C++ Through Game Programming

Beginning C++ Through Game Programming

Beginning C++ Through Game Programming - Engels | Paperback | 9781305109919 | 23 juni 2014 | 390 pagina's

When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. This book presents an introduction to what you need to get started-with no previous programming experience required.

Raspberry Pi project handboek

Raspberry Pi project handboek

Raspberry Pi project handboek - Nederlands | Paperback | 9789059054158 | 26 februari 2019 | 288 pagina's

20 makkelijke en creatieve elektronicaprojecten voor kinderen én volwassenen! Het Raspberry Pi project handboek is een beginnersboek geschikt voor iedereen die houdt van elektronica en programmeren. Na een spoedcursus Raspberry Pi om aan de slag te kunnen, leer je allerlei interactieve projecten bouwen zoals een digitale drumset, een door Wifi bestuurde robot of een Pong-spel. …

The Art of Game Design A Book of Lenses, Third Edition

The Art of Game Design A Book of Lenses, Third Edition

The Art of Game Design A Book of Lenses, Third Edition - Engels | Paperback | 9781138632059 | 27 augustus 2019 | 652 pagina's

Written by one of the world's top game designers, this book describes the deepest and most fundamental principles of game design, demonstrating how tactics used in board, card, and athletic games also work in video games.

Programmeren voor kinderen - Python Games

Programmeren voor kinderen - Python Games

Programmeren voor kinderen - Python Games - Nederlands | Hardcover | 9789401457774 | 27 februari 2019 | 224 pagina's

Ben je dol op games? Heb je er altijd al van gedroomd je eigen game te maken in Python® Ga aan de slag met dit boek en bouw de leukste games: een spannende quiz, een spelletje Schiet het fruit of Muntenverzamelaar. Volg de stap-voor-stap instructies, verbeter je coding skills en leer hoe je bugs kunt …

Introduction to Machine Learning with Python

Introduction to Machine Learning with Python

Introduction to Machine Learning with Python - Engels | Paperback | 9781449369415 | 15 november 2016 | 400 pagina's

Machine learning has become an integral part of many commercial applications and research projects, but this field is not exclusive to large companies with extensive research teams. If you use Python, even as a beginner, this book will teach you practical ways to build your own machine learning solutions.

Hello World

Hello World

Hello World - Engels | Paperback | 9781784163068 | 28 maart 2019 | 320 pagina's

_______________ 'One of the best books yet written on data and algorithms. . .deserves a place on the bestseller charts.' (The Times) You are accused of a crime. Who would you rather determined your fate - a human or an algorithm? An algorithm is more consistent and less prone to error of judgement. Yet a …

Grokking Algorithms

Grokking Algorithms

Grokking Algorithms - Engels | Paperback | 9781617292231 | 25 mei 2016 | 256 pagina's

Algorithms nothing more than step-by-step procedures for solving problems and most algorithms used by programmers have already been discovered, tested, and proven. Those wanting to take a hard pass on Knuth's brilliant but impenetrable theories, and the dense multi-page proofs found in most textbooks, will want to read Grokking Algorithms. This fully-illustrated and engaging guide …

Minecraft - Alles over Survival

Minecraft - Alles over Survival

Minecraft - Alles over Survival - Nederlands | Hardcover | 9789030507383 | 14 maart 2020 | 80 pagina's

Dit officiële Minecraft handboek leert jou overleven in jouw favoriete game! Leer hoe je hulpmiddelen vindt, uitrustingen maakt en jezelf beschermt tegen mobs. De wereld van Minecraft is klaar om verkend te worden. Maar er dreigt gevaar op elke hoek, dat het zelfs de dapperste avonturier moeilijk maakt! Dit officiële Minecraft boek 'Alles over survival' …

The Lego Boost Idea Book

The Lego Boost Idea Book

The Lego Boost Idea Book - Engels | Paperback | 9781593279844 | 25 september 2018 | 264 pagina's

The LEGO® BOOST® Idea Book contains dozens of ideas for building simple robots with the LEGO BOOST set. the LEGO® BOOST® Idea Book explores 95 creative ways to build simple robots with the LEGO BOOST set. Each model includes a parts list, minimal text, screenshots of programs, and colorful photographs from multiple angles so you …

per pagina