Opleidingen Helpdeskmedewerker

Zou je graag Helpdeskmedewerker willen worden? Of ben je al Helpdeskmedewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Helpdeskmedewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Een Helpdeskmedewerker heeft meestal MBO niveau, met een opleiding in de ICT. Er bestaan ook cursussen en voor sommige functies is dan ook geen opleiding nodig.

De 7 beste opleidingen voor een Helpdeskmedewerker:

Google: Google Cloud Platform Fundamentals

Google Cloud|Cloud Computing | E-Learning |€ 189.00

In deze e-learning training maakt u kennis met de verschillende functionaliteiten van het Google Cloud Platform. U ontdekt onder andere de aspecten van Google Cloud Platform Container Engine, Compute Engine en App Engine. Tenslotte maakt u kennis met Google Cloud Datastore & opslag, de mogelijkheden van Bidata en Machine learning in het Google Cloud Platform. …

Blockchain: Essentials of Blockchain

Blockchain | E-Learning |€ 189.00 |Niveau: MBO

In deze online E-learning Essentials of Blockchain cursus leer je alles over Blockchain en Bitcoin. De basis van blockchain, de digital currency en alle ins en outs van Bitcoin komen aan bod. Onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn Bitcoin keys, transacties, units, de voor en nadelen van Bitcoin, cryptocurrency, Bitcoin mining, wallets, security en …

Google: Google Cloud Architect Collection

Google Cloud|Cloud Computing | E-Learning |€ 619.00

De Google Cloud Architect Collection verzameling biedt een overzicht van cloudcomputingfuncties en -mogelijkheden zoals geleverd door het Google Cloud Platform. Het is bedoeld om de leerling een goede kennisbasis te bieden van cloud computing-concepten en de bijbehorende ontsluitende technologieën. Uw resultaat Na deze e-learning cursus succesvolle te hebben afgerond bent u bekend met de verschillende …

Klantgericht en servicegericht werken

Klantgerichtheid | In-company / Maatwerk |€ 146.00 |Niveau: HBO | Totale lesduur: 8

Klantgericht en servicegericht werken Bij dienstverlening is het belangrijk om alle boodschappen van de klant waar te nemen en te begrijpen. Daarvoor is het nodig om op het juiste moment de juiste vraag te stellen: proactief en behulpzaam. Soms is het zelfs nodig om even door te vragen. Misschien ligt er nog een andere vraag …

SharePoint: SharePoint 2016

Microsoft Sharepoint (Server) 2003/2007/2010 | E-Learning |€ 279.00

In deze online e-learning SharePoint 2016 training / cursus leert u in SharePoint Server 2016 leert u als eindgebruiker zowel de basis als de functionaliteiten voor gevorderden kennen. Onderwerpen die onder andere aan bod komen zijn SharePoint navigatie, document bibliotheken, social networking, web parts, workflow, community sites, zoekfuncutionaliteiten, SharePoint Office apllications en nog veel meer.

Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Communiceren | Klassikaal |€ 975.00 |Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 18 | Totale lesduur: 2

Inleiding Praktisch communiceren op de werkvloer De vakkennis van uw medewerkers is uitstekend, maar de communicatie kan beter. Hun non-verbale signalen en directe taalgebruik stuiten regelmatig op weerstand bij collega’s, leveranciers en klanten. In de praktijkgerichte training Praktisch communiceren op de werkvloer krijgen ze inzicht in het effect van hun gedrag en oefenen ze met …

Windows 10 basis

Microsoft Windows 10 | Klassikaal |€ 495.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 2

In het kort Train je vaardigheid in het besturingssysteem Windows 10, zodat je je klanten optimaal kunt ondersteunen en adviseren. In deze tweedaagse training leer je de basis, zodat je daarna verder kunt met de training Windows 10 vervolg. Voor wie?Helpdeskmedewerker, particulier of service thuismonteur. VoorkennisJe hoeft voor deze cursus geen voorkennis van …