Boeken Manager Verkoop

 

Het arbeidsperspectief voor de manager Verkoop   is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Verkoop  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Verkoop   eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Verkoop   meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Verkoop  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Verkoop   leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Verkoop  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Verkoop   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Verkoop   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Verkoop. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Verkoop. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Verkoop die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Manager Verkoop:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Paperback | 9789055133369 | 08 november 2003 | 173 pagina's

Een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen. Het is een methode die commercieel talent tot bloei brengt en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. 173 blz.

Sales Blueprints 6 -  The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742 | 16 maart 2018 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Paperback | 9789014089720 | 30 augustus 2003 | 301 pagina's

De klant is één van de belangrijkste succesfactoren van uw onderneming. Maar wat doet u aan klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw en klantenwaarde?

Transfer even voorstellen Manager Verkoop Reizen

Transfer even voorstellen Manager Verkoop Reizen

Transfer even voorstellen Manager Verkoop Reizen - Nederlands | Hardcover | 9789060538562 | 05 februari 2009 | 267 pagina's

Het boek 'Even voorstellen: Manager Verkoop Reizen' is gebaseerd op het Beroepscompetentieprofiel (BCP) dat in 2007 door de ANVR is ontwikkeld en dekt het kwalificatiedossier Reizen. Het beschrijft op praktijkgerichte wijze de reisbranche inclusief trends en alle facetten van de functie Manager Verkoop Reizen. Even voorstellen: Manager Verkoop Reizen is een boek voor mbo-studenten Manager …

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt - Nederlands | Paperback | 9789058712165 | 13 juni 2006 | 219 pagina's

2006. paperback, 218 pag, gesigneerd door Goos, in zeer goede staat

The Ultimate Sales Managers' Guide

The Ultimate Sales Managers' Guide

The Ultimate Sales Managers' Guide - Engels | Hardcover | 9780471973188 | 22 september 2006 | 240 pagina's

Praise for The Ultimate Sales Managers' Guide "Klymshyn not only understands this great profession, he relates the passion and fun of managing sales people in this wonderful guide. We have waited for this for some time. Praise for The Ultimate Sales Managers' Guide "Klymshyn not only understands this great profession, he relates the passion and …

Managers the day after tomorrow

Managers the day after tomorrow

Managers the day after tomorrow - Nederlands | Paperback | 9789082542288 | 06 juni 2018 | 224 pagina's

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu …

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing - Engels | Paperback | 9783947897001 | 05 oktober 2018 | 194 pagina's

How to Make Your Prices (Almost) Irresistible? Discover the Power of Psychological Pricing. Customers pay prices. Customers are the same human beings who process their world with predictable psychological mechanisms and mental shortcuts. Many companies still focus only on numbers: internal costs (markup pricing), external competitors (competition-based pricing), or assume that people can objectively assess …

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections - Engels | E-book | 9781458172099 | 24 mei 2011 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

To overcome objections, be an ally to your customers, not their adversary. Don’t try to prove them wrong for refusing to buy your product, create a way for them to buy it. Don’t demonstrate their ignorance, educate them so they can make better-informed decisions. In other words, don’t overcome their objections, answer their questions instead. …

StreetwiZe

StreetwiZe

StreetwiZe - Nederlands | Paperback | 9789077442135 | 04 maart 2014 | 256 pagina's

Wat kunnen managers leren van straatkinderen? Arnoud Raskin werkt met Mobile School al 15 jaar met straatkinderen in sloppenwijken over de hele wereld. Deze ervaring opende zijn ogen voor het enorme potentieel van deze kinderen en liet hem inzien dat de skills die zij iedere dag gebruiken om te overleven een waardevolle inspiratiebron kunnen zijn …

per pagina