Boeken Manager Verkoop

 

Het arbeidsperspectief voor de manager Verkoop   is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Verkoop  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Verkoop   eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Verkoop   meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Verkoop  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Verkoop   leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Verkoop  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Verkoop   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Verkoop   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Verkoop. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Verkoop. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Verkoop die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Manager Verkoop:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E - Engels | Druk: 4 | E-book | 9780071773416 | 432 pagina's

The essential guide to seamless product management for today's fluid, unpredictable business world Long considered the most useful and insightful guide of its kind, The Product Manager's Handbook has been fully revised and updated to give you the edge in today's challenging business landscape. It features expanded coverage of product development processes, intelligence-gathering techniques (including …

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers - Engels | E-book | 9781607730750 | 152 pagina's

"Agile Excellence for Product Managers" is a plain-speaking guide on how to work with Agile development teams to achieve phenomenal product success. It covers the why and how of agile development (including Scrum, XP, and Lean, ) the role of product management, release planning, and more.

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619194

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! 1e druk is een boek van John Koster uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052619194 Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052616681 | 169 pagina's

Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel van deze aanpak is dat het belangrijkste te weinig aandacht krijgt: de acties. De auteur van dit boek laat zien hoe u …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De afgelopen jaren is het internet geevolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke …

The Product Manager's Handbook

The Product Manager's Handbook

The Product Manager's Handbook - Engels | Druk: 2 | Hardcover | 9780658001352 | 304 pagina's

The Product Manager's Handbook is the essential guide to successful product management in today's fast-changing business world. Product and brand managers, as well as upper-level sales, marketing, and branding executives, will find the text thorough and informative as it explains and analyzes the product manager's role in both traditional, hierarchical organizations as well as in …

per pagina