Boeken Marketing Medewerker

Een Marketing Medewerker vormt een vast onderdeel binnen een bedrijf en daarom zal er immer vraag naar zijn. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden aangezien het een wat lagere functie betreft. Er kan bijvoorbeeld gestreefd worden naar een functie als Brand Manager of Marketing Manager. Verder is er veel ruimte is voor eigen inzicht, initiatief en persoonlijke groei.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Medewerker. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Medewerker. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Medewerker die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 6 beste boeken voor een Marketing Medewerker:

Verstand van de klant

Verstand van de klant - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058711069 | 160 pagina's

Verstand van de klant 1e druk is een boek van Christian Homburg uitgegeven bij Uitgeverij Thema. ISBN 9789058711069 'Ik heb zo lunchpauze. Belt u daarna maar terug.' 'Ja sorry hoor, maar ik heb die prijzen niet verzonnen.' 'Dat had u eerder moeten zeggen. Nu kan ik er ook niets meer aan veranderen.' In het contact …

Social business now

Social business now - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462720084 | 83 pagina's

Social business now 1e druk is een boek van Sonja Loth uitgegeven bij Uitgeverij Thema. ISBN 9789462720084 In dit boek wordt aan de hand van de visie van Social Inc., en gekoppeld aan voorbeelden en meningen uit de praktijk, de kracht van social business op een rij gezet, zonder de gevaren en valkuilen over het …

theorie van alle kerntaken Kerntaak 2 Uitvoeren van het verkooptraject Commercieel medewerker Buitendienst

theorie van alle kerntaken Kerntaak 2 Uitvoeren van het verkooptraject Commercieel medewerker Buitendienst - Nederlands | Druk: 1 | Losbladig | 9789059757295

theorie van alle kerntaken Kerntaak 2 Uitvoeren van het verkooptraject Commercieel medewerker Buitendienst

Excelleren in Service

Excelleren in Service - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789462763425 | 250 pagina's

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en …

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789055946075 | 288 pagina's

Elke dag een beetje beter worden levert in de internationale concurrentie van tegenwoordig alleen nog maar een staanplaats op. We moeten uniek zijn. We moeten in alles wat we doen allesbehalve gewoon zijn! Want als je je voortdurend met anderen vergelijkt, dan kun je in elk geval op één ding rekenen: je gaat steeds meer …

De Merkmotor

De Merkmotor - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789490085087 | 188 pagina's

ï»'Klantgericht ondernemen is voor bedrijven één van de grootste uitdagingen van de 21ste eeuw. De roep om transparantie dwingt merken tot een permanente dialoog met klanten en medewerkers. Toch zijn er elke dag bedrijven in het nieuws die het contact met hun belangrijkste relaties onvoldoende prioriteit geven. Kennelijk is het moeilijk de natuurlijke obsessie met …