Boeken Medewerker Klantenservice

Er is een ruime vraag naar Medewerkers Klantenservice, dus er zijn veel vacatures voor klantenservice medewerker te vinden. Verschillende bedrijven zijn op zoek naar geschikte kandidaten voor deze functie. Door ervaring op te doen en aanvullende cursussen te volgen zijn er ook doorgroeimogelijkheden binnen dit beroep. Doorgroeien tot teamleider Klantenservice behoort ook vaak tot de mogelijkheden.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Medewerker Klantenservice. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Medewerker Klantenservice. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Medewerker Klantenservice die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 4 beste boeken voor een Medewerker Klantenservice:

Klanten komen altijd van rechts

Klanten komen altijd van rechts

Klanten komen altijd van rechts - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789462200159 | 144 pagina's

Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn om de verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoe zorg je ervoor dat al je medewerkers zich altijd klantgericht gedragen? Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichte vriendelijkheid voor zowel de …

Wat is onze naam waard

Wat is onze naam waard

Wat is onze naam waard - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052619750 | 291 pagina's

Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt. Het eenzijdig sturen …

Excelleren in Service

Excelleren in Service

Excelleren in Service - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789462763425 | 250 pagina's

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en …

Wat is onze naam waard?

Wat is onze naam waard?

Wat is onze naam waard? - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058754875 | 292 pagina's

Wat is onze naam waard? 1e druk is een boek van Jeroen Geelhoed uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789058754875 Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over …