Boeken Medewerker Klantenservice

Er is een ruime vraag naar Medewerkers Klantenservice, dus er zijn veel vacatures voor klantenservice medewerker te vinden. Verschillende bedrijven zijn op zoek naar geschikte kandidaten voor deze functie. Door ervaring op te doen en aanvullende cursussen te volgen zijn er ook doorgroeimogelijkheden binnen dit beroep. Doorgroeien tot teamleider Klantenservice behoort ook vaak tot de mogelijkheden.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Medewerker Klantenservice. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Medewerker Klantenservice. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Medewerker Klantenservice die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 98 beste boeken voor een Medewerker Klantenservice:

The Innovator's Dilemma

The Innovator's Dilemma

The Innovator's Dilemma - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781633691780 | 288 pagina's

A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensens work continues to underpin Todays most innovative leaders and organizations. the Bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author …

Gung Ho!

Gung Ho!

Gung Ho! - Nederlands | Druk: 12 | Paperback | 9789047000242 | 143 pagina's

Dankzij 'Gung Ho' weten medewerkers weer waarvoor zij werken, voelen zij zich verantwoordelijk en ondersteunen zij elkaar. In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Want hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? Het …

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager - Nederlands | Druk: 24 | Paperback | 9789047007722 | 112 pagina's

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig …

This is marketing

This is marketing

This is marketing - Engels | Druk: Paperback | Paperback | 9780241370148 | 288 pagina's

What is the best way to identify your smallest visible audience? How do you build trust and permission with your target market? From the author of 18 bestselling books including THE DIP and TRIBES comes THIS IS MARKETING, the one indispensable volume that teaches you all you need to know about connection, empathy and making …

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462762336 | 236 pagina's

Ontwikkel je leiderschap 1e druk is een boek van Joel Aerts uitgegeven bij Vakmedianet Management B.V.. ISBN 9789462762336 * Hoe kun je je leiderschap het beste ontwikkelen? * Welke aanpak werkt echt en waar moet je op letten? * Hoe help je anderen bij het ontwikkelen van hun leiderschap? Leiderschap is geen doel op zich. …

Zeg dat nog eens?

Zeg dat nog eens?

Zeg dat nog eens? - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789024434930 | 224 pagina's

“De sleutel is niet intelligentie. De sleutel is bewustzijn.” – Yuval Noah Harari Meer dan zeshonderd inspirerende citaten, rake oneliners en eyeopeners uit de (management)literatuur gebundeld in één boek. Ideaal voor managers die hun tijd bewust besteden en ieder ander die op zoek is naar een treffend citaat. Eric de Haan (auteur, organisatieadviseur en docent) …

Building a StoryBrand

Building a StoryBrand

Building a StoryBrand - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780718033323 | 240 pagina's

Seven proven elements of powerful stories that will dramatically improve the way you connect with your customers and drastically grow your business. Donald Miller's StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their businesses. This revolutionary method for connecting with customers provides listeners with the ultimate competitive advantage, …

Leidinggeven op afstand

Leidinggeven op afstand

Leidinggeven op afstand - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789461263353 | 173 pagina's

Steeds meer mensen werken niet meer bij jou op kantoor. Ze werken thuis, mobiel of vanuit hun vakantiehuis. Je wilt graag met ze overleggen over lopende projecten en informeel met ze kletsen om een band met ze op te bouwen, maar hoe doe je dat op afstand? Gonny Vink laat zien hoe je met je …

Onboarding

Onboarding

Onboarding - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789024403486 | 120 pagina's

Organisaties zijn gebaat bij nieuwe medewerkers die snel operationeel zijn, die gemotiveerd zijn en zich verbinden aan de organisatie. Effectieve onboarding vertaalt de organisatiedoelen naar doelen voor werknemers. Dit zorgt ervoor dat nieuwkomers sneller hun netwerk opbouwen en beter weten wat er van hen wordt verwacht. Ze voelen zich betrokken en komen tot goede prestaties. …

Wat moet ik toch met Gerard?

Wat moet ik toch met Gerard?

Wat moet ik toch met Gerard? - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058714176 | 204 pagina's

Leidinggeven is een vak. Zoals een timmerman een opleiding volgt om te leren omgaan met de vele gereedschappen die bij het timmervak horen, zo zou elke leidinggevende de basiskennis die bij het vak hoort, moeten beheersen. En de basisvaardigheden getraind moeten hebben. Logisch toch? Toch blijkt dit vaak niet het geval. In 'Wat moet ik …

per pagina