Boeken Relatiebeheerder

Het aantal openstaande vacatures voor een Relatiebeheerder is redelijk goed. Bedrijven uit diverse branches bieden functies als Relatiebeheerder aan, dus de opleidingseisen kunnen verschillen.

Bij goed functioneren kan een Relatiebeheerder steeds meer verantwoordelijkheid krijgen. Hij mag dan vaker persoonlijk langs bij klanten en/of hij krijgt leiding over andere specialisten. De Relatiebeheerder kan bijvoorbeeld doorgroeien naar Supervisor.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Relatiebeheerder. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Relatiebeheerder. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Relatiebeheerder die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 14 beste boeken voor een Relatiebeheerder:

Verkoop en relatiebeheer

Verkoop en relatiebeheer

Verkoop en relatiebeheer - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789006372304 | 400 pagina's

Mensen die doelgericht en goed georganiseerd werken, bereiken meer dan mensen die maar wat doen. Dit geldt ook voor medewerkers in de sales en accountmanagers. Verkopen en het omgaan met klanten gaat volgens bepaalde structuren. Verkoop & Relatiebeheer is een echt basisboek dat studenten helpt te begrijpen wat verkopen en relatiebeheer inhoudt. Belangrijke onderwerpen als …

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer)

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer)

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer) - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789026725098 | 120 pagina's

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen. 'Relatiebeheer als Groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak …

Contacten Maken Contracten

Contacten Maken Contracten

Contacten Maken Contracten - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789024605767 | 119 pagina's

Zowel starters als gevestigde ondernemingen zijn dagelijks bezig met het zoeken naar afzetmarkten voor hun producten of diensten. liet komt zelden voor dat een koper uit zichzelf naar u toe komt om binnen te worden gelaten; u moet als ondernemer dus 'de boer op'. En als u dan eindelijk nieuwe klanten gevonden hebt, begint het …

BAM 3 Organisatie leidinggeven personeelsmanagement intern relatiebeheer Basismanagement

BAM 3 Organisatie leidinggeven personeelsmanagement intern relatiebeheer Basismanagement - Nederlands | Druk: 3e dr | Paperback | 9789056504793 | 237 pagina's

BAM 3 Organisatie leidinggeven personeelsmanagement intern relatiebeheer Basismanagement is een boek van J. van Esch

Transfer Verkopen van reizen: verkoopgesprek, relatiebeheer en klantenservice gebaseerd op SEPR

Transfer Verkopen van reizen: verkoopgesprek, relatiebeheer en klantenservice gebaseerd op SEPR

Transfer Verkopen van reizen: verkoopgesprek, relatiebeheer en klantenservice gebaseerd op SEPR - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789037207415

Transfer Verkopen van reizen: verkoopgesprek, relatiebeheer en klantenservice gebaseerd op SEPR 1e druk is een boek van Natascha van Dalen uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789037207415 In het theorieboek Transfer Verkopen van reizen: verkoopgesprek, relatiebeheer en klantenservice leert de student stap voor stap hoe hij een verkoopgesprek op moet bouwen. Daarnaast wordt uitgebreid ingegaan op relatiebeheer …

BAM 1 extern relatiebeheer marketing PR Basismanagement

BAM 1 extern relatiebeheer marketing PR Basismanagement - Nederlands | Druk: 3e dr | Bindwijze overig | 9789056504762 | 118 pagina's

BAM 1 extern relatiebeheer marketing PR Basismanagement

FD4 ECO 4

FD4 ECO 4 - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789087032036

FD4 ECO 4 1e druk is een boek van J. van Esch. ISBN 9789087032036 FD4 ECO 4 is een boek van J. van Esch

FDC 3

FDC 3

FDC 3 - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789400227453

MBO Dienstverlening: Facilitair coördinator - Kerntaak B1-K1: Coördineert facilitaire werkzaamheden - Werkprocessen B1-K1-W3, B1-K1-W7 en B1-K1-W8 - Voorraadbeheer - Interne en externe klachten - Offertes en contracten opstellen. Bij dit boek ontvang je een unieke, éénmalig te activeren, licentiecode. Met deze code krijg je toegang tot het digitale boek via Digiplein.

Scoren.info  -   Relatiebeheer

Scoren.info - Relatiebeheer

Scoren.info - Relatiebeheer - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789037245059

Scoren.info - Relatiebeheer 1e druk is een boek uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789037245059

Relatiebeheer als groeistrategie

Relatiebeheer als groeistrategie

Relatiebeheer als groeistrategie - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789014081908 | 120 pagina's

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen? Relatiebeheer als Groeistrategie biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak …

per pagina