U bevindt zich hier: Home » Beroepen » Teamleider callcenter inbound

Teamleider callcenter inbound worden: Competenties, Opleidingen, Vacatures en Salaris

Wat doet een teamleider callcenter inbound? Lees de functieomschrijving.

De teamleider callcenter inbound is werkzaam als teamleider binnen een callcenter.

De teamleider callcenter inbound is werkzaam binnen een callcenter bij de inboundafdeling (de afdeling waar telefoontjes binnenkomen en waar de call agents deze moeten beantwoorden). De teamleider callcenter inbound stuurt zijn team van call agents aan op het realiseren van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen. Zo kan het zijn dat er bij de inboundafdeling gebeld wordt door mensen met vragen over hun digitale internet en dat de callcenter agents deze vragen op een zo snel mogelijke manier moeten beantwoorden. De teamleider callcenter inbound kijkt of dit gebeurt en geeft waar nodig tips en adviezen om gesprekken sneller en efficiënter te laten verlopen zonder dat het de kwaliteit van een goed gesprek verliest.

De teamleider callcenter inbound draagt zorg voor een optimale tevredenheid van de opdrachtgever, klanten van de opdrachtgever en je collega's. De teamleider callcenter inbound probeert continue de dienstverlening te verbeteren en kijkt goed naar de constante ontwikkelingen binnen het callcenter om zo goed mogelijk op ontwikkelingen in te kunnen springen en deze mee te kunnen nemen binnen de werkwijze. De teamleider callcenter inbound is ook verantwoordelijk voor het selecteren van nieuwe call agents (door middel van sollicitatieprocedures), kan de nieuwe agents helpen opleiden, beoordeelt hun functioneren en draagt zorg voor hun optimale persoonlijke ontwikkeling.

De teamleider callcenter inbound is verantwoordelijk voor de sfeer binnen het team waarin professioneel gewerkt wordt in een plezierige sfeer. Alle werkzaamheden van de teamleider callcenter inbound rapporteert hij aan de customer operations manager.

De teamleider callcenter inbound is een verantwoordelijke werker, is communicatief vaardig en is ook flexibel inzetbaar (hij moet het bijvoorbeeld niet erg vinden om 's avonds nog te moeten werken). Hij kan een team coachen en motiveren maar vindt het ook niet erg om streng op te moeten treden wanneer mensen hun werkzaamheden niet goed of niet goed genoeg uitvoeren zodat er ten alle tijde goed gewerkt wordt.

Mensen vonden ons op: Job Teamleider callcenter inbound, Baan Teamleider callcenter inbound, Teamleider callcenter inbound Worden, Functie-eisen Teamleider callcenter inbound, Verantwoordelijkheden Teamleider callcenter inbound, Functieprofiel Teamleider callcenter inbound, Wat doet een Teamleider callcenter inbound, Werken als Teamleider callcenter inbound.

Teamleider callcenter inbound worden: Opleiding tot teamleider callcenter inbound

De teamleider callcenter inbound heeft HBO werk en denkniveau, aangevuld met bijvoorbeeld een managementopleiding en/of trainingen. Daarnaast is het vak een pre dat de teamleider callcenter inbound enkele jaren ervaring als teamleider binnen een dienstverlenende organisatie heeft.

Opleidingen, cursussen en trainingen:

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest
Staat de opleiding, cursus of training die je zoekt er niet tussen? Kijk dan bij onze partner Springest.nl.
Staat de opleiding, cursus of training die je zoekt er niet tussen? Kijk dan bij onze partner Springest.nl.
Mensen vonden ons op: Studeren voor Teamleider callcenter inbound, Teamleider callcenter inbound Worden, Opleidingsniveau Teamleider callcenter inbound, Scholing Teamleider callcenter inbound, Studie Teamleider callcenter inbound, Bijscholing Teamleider callcenter inbound, Omscholing Teamleider callcenter inbound.

Organisaties waar een teamleider callcenter inbound doorgaans werkzaam is

De teamleider callcenter inbound werkt in een callcenter.

Mensen vonden ons op: Studeren voor Teamleider callcenter inbound, Teamleider callcenter inbound Worden, Opleidingsniveau Teamleider callcenter inbound, Scholing Teamleider callcenter inbound, Studie Teamleider callcenter inbound, Bijscholing Teamleider callcenter inbound, Omscholing Teamleider callcenter inbound.

Salaris en Arbeidsvoorwaarden teamleider callcenter inbound

De teamleider callcenter inbound die fulltime werkzaam is verdient tussen de €1900,- en €2800,- bruto per maand, afhankelijk van het aantal jaren werkervaring.

Mensen vonden ons op: Salaris Teamleider callcenter inbound, Loon Teamleider callcenter inbound, Wat verdien je als Teamleider callcenter inbound, Salarisschaal Teamleider callcenter inbound, Salarisindicatie Teamleider callcenter inbound, Bonus Teamleider callcenter inbound, CAO Teamleider callcenter inbound, Brutoloon Teamleider callcenter inbound, Nettoloon Teamleider callcenter inbound, Vakantiedagen Teamleider callcenter inbound, Pensioen Teamleider callcenter inbound.

Competenties, skills & vaardigheden teamleider callcenter inbound

  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Kritisch
  • Omgaan met details
  • Leiderschap
  • Plannen en organiseren
  • Delegeren
  • Luisteren
  • Inzicht in omgeving
Mensen vonden ons op: Kennis Teamleider callcenter inbound, Vaardigheden Teamleider callcenter inbound, Attitude Teamleider callcenter inbound, Kwalificaties Teamleider callcenter inbound, Competentieprofiel Teamleider callcenter inbound.

Boeken voor het beroep teamleider callcenter inbound

Wil je meer weten over het beroep teamleider callcenter inbound? Hieronder vind je diverse boeken, Ebooks of DVD's waarin je meer te weten kan komen over de functie en de inhoud. Ook kunnen er boeken tussen staan die interessant zijn wanneer je teamleider callcenter inbound bent en jezelf verder wilt ontwikkelen binnen je vakgebied.

Als je tussen de hieronderstaande boeken geen geschikte kan vinden, klik dan op de link onderaan dit kader om op de pagina met meer boeken teamleider callcenter inbound te komen.

Optimale Echtzeit-Personaleinsatzplanung für Inbound Call Center durch Approximation von Warteschlangenkennzahlen mit Künstlichen Neuronalen Netzen | Frank Koller

Duitstalig | 1e druk | 9783832273378 | 356 pagina's

Optimale Echtzeit-Personaleinsatzplanung für Inbound Call Center durch Approximation von Warteschlangenkennzahlen mit Künstlichen Neuronalen Netzen is een boek van Frank Koller...

Mensen vonden ons op: boeken voor Teamleider callcenter inbound, Teamleider callcenter inbound ebooks, boek Teamleider callcenter inbound.

Persoonstypen teamleider callcenter inbound

De teamleider callcenter inbound is een baas. Hij geeft leiding aan het team van callcenter agents, motiveert ze om goed te werken en zorgt voor een goede sfeer. Daarnaast vindt hij het niet erg om streng op te moeten treden wanneer iemand zijn werk niet goed doet en heeft hij ten alle tijde de leiding binnen het callcenter in hand.

Ook is de teamleider callcenter inbound een waarnemer. Hij let goed op de actuele ontwikkelingen binnen het callcenter om te kunnen blijven kijken naar verbeterpunten en let daarnaast goed op de inzet van de medewerkers om hun ontwikkeling bij te houden en waar nodig met ze om de tafel te gaan om hun ontwikkeling te bespreken.

Mensen vonden ons op: Persoonlijkheid Teamleider callcenter inbound, Karakter Teamleider callcenter inbound.

Netwerk teamleider callcenter inbound

Het netwerk van de teamleider callcenter inbound bestaat uit zijn callagents, de opdrachtgevers (waarvoor gebeld wordt), de klanten (die bellen), zijn collega's en de customer operations manager aan wie hij zijn werkzaamheden rapporteert.

Mensen vonden ons op: Collega’s Teamleider callcenter inbound, Medewerkers Teamleider callcenter inbound.

Is het beroep teamleider callcenter inbound iets voor jou?

Zou je graag teamleider callcenter inbound willen worden? Of weet je nog niet welk beroep bij jou past? Als je wilt weten hoe je jouw eigenschappen en competenties kunt gebruiken op de arbeidsmarkt, vul dan onze beroepskeuze test in en kom erachter of een baan als teamleider callcenter inbound bij jou past.

Mensen vonden ons op: beroepskeuze Teamleider callcenter inbound, beroepskeuzetest Teamleider callcenter inbound, beroep Teamleider callcenter inbound kiezen.

Arbeidsmarktperspectief en Doorgroeimogelijkheden teamleider callcenter inbound

Het arbeidsmarktperspectief is goed. Er zijn veel callcenters in Nederland waar de teamleider callcenter inboud als teamleider aan de slag kan. Daarnaast kan de teamleider callcenter inbound ook aan de slag als teamleider telesales binnen een callcenterbedrijf.

Arbeidsmarktperspectief score teamleider callcenter inbound

Hieronder vind je de score voor het arbeidsmarktperspectief voor het beroep teamleider callcenter inbound. We hebben 5 scores: Zeer Goed, Goed, Redelijk, Matig en Slecht.

Zeer goed
Powered by arbeidsmarktkansen.nl & Intelligence Group
Mensen vonden ons op: Vooruitzichten Teamleider callcenter inbound, Promotie mogelijkheden Teamleider callcenter inbound, Carriere Teamleider callcenter inbound.

Solliciteren op de functie teamleider callcenter inbound

Wanneer je gaat solliciteren voor een baan als teamleider callcenter inbound dien je te letten op welke zaken er voor dit beroep specifiek gelden. Per beroepsgroep en functie verschilt bijvoorbeeld het taalgebruik en zijn bepaalde vaardigheden voor teamleider callcenter inbound belangrijker dan voor een ander beroep. Bij een sollicitatie is jouw CV een van de belangrijkste punten waar naar wordt gekeken, naast ook jouw motivatiebrief. Sta je op het punt te gaan solliciteren als teamleider callcenter inbound. Bekijk dan onze tips.

Mensen vonden ons op: solliciteren als Teamleider callcenter inbound, CV Teamleider callcenter inbound, sollicitatie Teamleider callcenter inbound.

Interviews met teamleider callcenter inbound

Er zijn nog geen interviews geplaatst. Wil je worden geïnterviewd en jezelf of je bedrijf onder de aandacht brengen? Laat het ons weten en stuur een mail.

Verwante beroepen teamleider callcenter inbound

Vacatures teamleider callcenter inbound

Op zoek naar een nieuwe baan als Teamleider callcenter inbound? Samen met onze vacature partners bieden wij je een groot aanbod aan actuele vacatures voor Teamleider callcenter inbound. Wanneer je hieronder een voor jou geschikte vacature vind zal je doorklikken naar de vacaturepartner. De teamleider callcenter inbound is werkzaam als teamleider binnen een callcenter. De teamleider callcenter inbound is werkzaam binnen een callcenter bij de inboundafdeling (de afdeling waar telefoontjes binnenkomen en waar de call agents deze moeten beantwoorden). De teamleider callcenter inbound stuurt zijn team van call agents aan op het realiseren van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen.

Beoordeling Teamleider callcenter inbound

Lees hoe onze bezoekers dit beroep beoordelen. Nog geen beoordeling? Help onze bezoekers en geef je mening bij het blok 'Beoordeel zelf het beroep Teamleider callcenter inbound' hieronder.

  • Functie-inhoud
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden
  • Doorgroeimogelijkeden
  • Arbeidsmarktperspectief

Beoordeel zelf het beroep Teamleider callcenter inbound

Geef een score van 1 ster (zeer slecht) tot 5 sterren (zeer goed) door met je muis te klikken bij de 4 keuzeopties die worden getoond.
  • Functie-inhoud
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden
  • Doorgroeimogelijkeden
  • Arbeidsmarktperspectief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageer op dit beroep