Opleidingen Inbound callcentermedewerker

Zou je graag Inbound callcentermedewerker willen worden? Of ben je al Inbound callcentermedewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Inbound callcentermedewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Voor het beroep van inbound callcentermedewerker is geen opleiding vereist. Hierdoor is het de ideale baan voor studenten of mensen die iets willen bijverdienen.

De 3 beste opleidingen voor een Inbound callcentermedewerker:

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | E-Learning |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Open inschrijving |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Thuisstudie |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …