Boeken Manager Ambulancedienst

Er is weinig vraag naar Managers Ambulancedienst. Veel managers groeien door vanuit een andere managementfunctie of vanuit de functie van ambulancemedewerker. De Manager Ambulancedienst kan doorgroeien tot directeur of leiding krijgen of bijvoorbeeld meerdere ambulances en regio’s.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Ambulancedienst. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Ambulancedienst. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Ambulancedienst die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Manager Ambulancedienst:

Doorbreek de cirkel

Doorbreek de cirkel

Doorbreek de cirkel - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789047003960 | 123 pagina's

Doorbreek de cirkel 1e druk is een boek van Arend Ardon uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047003960 In 'Doorbreek de cirkel' beschrijft Arend Ardon dat de meeste managers tegenwoordig veel kennis hebben over verandermanagement, maar het toch in de praktijk nogal eens spaak loopt. Dat komt omdat onze kennis maar zeer beperkt ons handelen stuurt. …

De nieuwe one minute manager

De nieuwe one minute manager

De nieuwe one minute manager - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789047008651 | 112 pagina's

De nieuwe one minute manager 1e druk is een boek van Kenneth Blanchard uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047008651 De One Minute Manager van Ken Blanchard en Spencer Johnson is een businessklassieker waarvan in Nederland en België al meer dan 40.000 exemplaren zijn verkocht. De methode uit het boek wordt al tientallen jaren met succes …

Waarderend veranderen

Waarderend veranderen

Waarderend veranderen - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462201019 | 192 pagina's

Organisatie- en teamontwikkeling zijn natuurlijke onderdelen geworden van het werk van leidinggevenden. Appreciative Inquiry is een onderzoekende manier van veranderen die de laatste jaren ook in Nederland en Vlaanderen steeds meer vaste grond onder de voeten krijgt. Deze visie en aanpak stelt managers in staat met de betrokken medewerkers (en zelfs met klanten of andere …

Poor Economics

Poor Economics

Poor Economics - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9780718193669 | 320 pagina's

Winner of the FT Goldman Sachs Business Book of the Year Award 2011 Why would a man in Morocco who doesn't have enough to eat buy a television? Why do the poorest people in India spend 7 percent of their food budget on sugar? Does having lots of children actually make you poorer? This eye-opening …

De kracht van het piramideprincipe

De kracht van het piramideprincipe

De kracht van het piramideprincipe - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058754493 | 144 pagina's

De kracht van het piramideprincipe 1e druk is een boek van Jedit Werkt Voor Tekst uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. ISBN 9789058754493 ‘Ik word gek van al die informatie!’ Mensen raken overspoeld door de enorme hoeveelheid tekst die elke dag op hen afkomt. E-mails, nieuwsbrieven, adviezen en PowerPoints worden steeds vaker selectief en vluchtig gelezen. …

Managen - Gewoon doen

Managen - Gewoon doen

Managen - Gewoon doen - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789013094886

Managen - Gewoon doen 1e druk is een boek van Rudy Kor uitgegeven bij Vakmedianet Management. ISBN 9789013094886 Rudy Kor neemt de acht managementrollen van de Amerikaanse wetenschapper Quinn als uitgangspunt in zijn boek. Managen = Gewoon Doen is daarmee het eerste originele Nederlandstalige boek dat deze acht rollen uitgebreid uitwerkt en ze zo praktisch …

The Making of a Manager

The Making of a Manager

The Making of a Manager - Engels | Paperback | 9780753552896 | 288 pagina's

No idea what you're doing? No problem. Good managers are made, not born. Top tech executive Julie Zhuo remembers the moment when she was asked to lead a team. She felt like she'd won the golden ticket, until reality came crashing in. She was just 25 and had barely any experience being managed, let alone …

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager - Nederlands | Druk: 24 | Paperback | 9789047007722 | 112 pagina's

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig …

Toolkit mediation

Toolkit mediation

Toolkit mediation - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462903975 | 503 pagina's

Toolkit mediation 1e druk is een boek van M.A. Schonewille uitgegeven bij Boom Juridische uitgevers. ISBN 9789462903975 De Toolkit is een praktische handleiding voor iedereen in een conflict- of onderhandelingssituatie. Voor ervaren mediators biedt de Toolkit de mogelijkheid om de al bekende interventies en technieken verder uit te breiden of te verdiepen met inzichten zoals …

Leidinggeven doe je zo!

Leidinggeven doe je zo!

Leidinggeven doe je zo! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789089651716 | 200 pagina's

Leidinggeven doe je zo! 1e druk is een boek van Tanja Smid uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789089651716 Als leidinggevende kom je dagelijks voor allerlei dilemma's te staan. Hoe motiveer je bijvoorbeeld die ene medewerker? Hoe zorg je ervoor dat je team goed functioneert? Hoe breng je slecht nieuws? En hoe oefen je invloed …

per pagina