Boeken Manager Kwaliteit

Met voldoende ervaring is het goed mogelijk om een baan als Manager Kwaliteit te krijgen, al zal men zich over het algemeen eerst moeten bewijzen om een vaste of hogere positie te kunnen krijgen. Als men eenmaal in vast dienstverband werkt is het goed mogelijk om door te groeien naar steeds hogere managementposities of om over te stappen naar een groter bedrijf. Ook zou men ervoor kunnen kiezen om kwaliteitsconsultant te worden en zo als zelfstandig ondernemer aan het werk te gaan.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Kwaliteit. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Kwaliteit. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Kwaliteit die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 9 beste boeken voor een Manager Kwaliteit:

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

Kwaliteit & beheer

Kwaliteit & beheer

Kwaliteit & beheer - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789031328147 | 254 pagina's

Kwaliteit & beheer 4e druk is een boek van J.Th. Kedzierski uitgegeven bij Bohn Stafleu van Loghum. ISBN 9789031328147 Managers in de zorg staan dagelijks voor uitdagingen. Zij zijn het die de strategie en het beleid van de instelling waar zij werken handen en voeten geven. Die medewerkers motiveren en coachen om denk- en werkwijzen …

Kwaliteit en beheer, instrumenten vr de manager in de zorg

Kwaliteit en beheer, instrumenten vr de manager in de zorg

Kwaliteit en beheer, instrumenten vr de manager in de zorg - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789031318469 | 332 pagina's

"De oude en vertrouwde ""hoofdzuster"" bestaat niet meer. Het leidinggeven aan werkeenheden binnen de zorg is dermate complex geworden dat een alleswetende en allesregelende hoofdzuster niet meer kan bestaan. De manager in de zorg heeft niet het geven van directe patiëntenzorg tot taak, maar is verantwoordelijk voor het creëren van de randvoorwaarden waaronder de zorg …

Winst en waarden

Winst en waarden

Winst en waarden - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789014072050 | 179 pagina's

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is de laatste jaren een essentieel bestanddeel geworden van de totale waardering van een organisatie. Onderdeel daarvan is het afleggen van verantwoording over het ontwikkelde en gevoerde beleid. Allerlei belanghebbenden hechten grote waarde aan de wijze waarop gedacht wordt over en invulling wordt gegeven aan sociaal beleid en milieuvraagstukken. En maatschappelijk verantwoord …

Koers Zetten En Houden

Koers Zetten En Houden

Koers Zetten En Houden - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789014079813 | 293 pagina's

We zijn allemaal leiders van onze eigen levensloop en dragen daarmee bij aan de levensloop van onze organisaties. Daarover gaat Koers zetten en houden . Hoe gaat u om met de onzekerheden en de complexiteit van de koers zetten en het op koers houden? De opzet van het boek is gebaseerd op de filosofie van …

Kwaliteit en beheer instrumenten verpleegkundig manager

Kwaliteit en beheer instrumenten verpleegkundig manager - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789031311132 | 285 pagina's

KWALITEIT EN BEHEER INSTRUMENTEN VERPLEEGKUNDIG MANAGER is een boek van Kedzierski

LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT

LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT

LEIDERSCHAP IN KWALITEITSMANAGEMENT - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789054870661 | 247 pagina's

In deze beide boeken staat het management van produktiviteit en kwaliteit in dienstverlenende organisaties centraal. Produktiviteit en kwaliteit vormen twee met elkaar verbonden aspecten van de 'performance' of het prestatieniveau van een organisatie. Excercities in de literatuur en in onderzoek van de praktijk van kwaliteitszorg leveren een leidraad op voor het management van met name …

De Interim Manager In De Praktijk

De Interim Manager In De Praktijk

De Interim Manager In De Praktijk - Nederlands | Druk: 1 | Onbekende bindwijze | 9789044113655 | 223 pagina's

Almaar vaker worden interim manager ingeschakeld om organisatievraagstukken daadwerkelijk op te lossen. De essentie hiervan is gelegen in de gecombineerde verantwoordelijkheid van het managen van de dagelijkse operaties én het voorbereiden en effectueren van een structureel strategische verandering in een bepaalde tijd. In deze rol staat de daadwerkelijke beïvloeding van het beleid centraal. Er zijn …

Tijd voor kwaliteit

Tijd voor kwaliteit - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789055681303 | 70 pagina's

Tijd voor kwaliteit