Opleidingen of training Supportmedewerker Maastricht

Zoek je een opleiding Supportmedewerker in Maastricht? Wij hebben op dit moment 16 opleidingen, trainingen en cursussen Supportmedewerker die in de regio Maastricht gegeven worden. Misschien is een online opleiding volgen iets voor je? Er zijn tegenwoordig ook veel klassikale online opleidingen en trainingen te volgen. Jij volgt je opleiding dan vanuit Maastricht en je klasgenoten in een andere stad of regio.

Opleidingen Supportmedewerker Maastricht

Zou je graag Supportmedewerker willen worden? Of ben je al Supportmedewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Supportmedewerker in Maastricht, samengesteld door onze opleidingspartner Springest.


De 16 beste opleidingen voor een Supportmedewerker in Maastricht:

Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice | regio Maastricht

Klantenservice medewerkers zijn gewild. Veel organisaties hebben een aparte afdeling klantenservice waar klanten terecht kunnen voor vragen en klachten. Dit vraagt om medewerkers die servicegericht zijn en altijd op zoek gaan naar een passende oplossing. Je leert alles wat werkgevers …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 2.150,00
  • Duur 320 uren
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice | regio Maastricht

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken. Wat is het doel van deze training? Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 2.290,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Training klantenservice via WhatsApp

Training klantenservice via WhatsApp | regio Maastricht

WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Training klantenservice via Facebook

Training klantenservice via Facebook | regio Maastricht

Door het grote gebruik van Facebook is ook Facebook Messenger een steeds logischer kanaal voor persoonlijke klantenservice. Net als WhatsApp biedt Messenger veel potentie klanttevredenheid te vergoten. Ruim driekwart van de gebruikers is tevreden over persoonlijke, mobiele klantenservice. Hoe zorg …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
MBO Leergang Servicedesk medewerker

MBO Leergang Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze MBO Leergang Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.295,00
  • Duur 1 jaar
MBO Servicedesk medewerker

MBO Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze opleiding MBO Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 2.295,00
  • Duur 6 maanden
MHBO Leergang Servicedesk medewerker

MHBO Leergang Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze MHBO Leergang Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.295,00
  • Duur 1 jaar
MHBO Servicedesk medewerker

MHBO Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze opleiding MHBO Servicedeskmedewerker kunt u op een praktische manier invulling geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in staat om …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 2.295,00
  • Duur 6 maanden
MBO Servicedesk medewerker

MBO Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze opleiding MBO Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 1.995,00
  • Duur 6 maanden
MBO Leergang Servicedesk medewerker

MBO Leergang Servicedesk medewerker | regio Maastricht

Resultaat Na deze MBO Leergang Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 3.995,00
  • Duur 1 jaar
per pagina

Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Supportmedewerker

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Supportmedewerker

Trainingen & cursussen Aanpassingsvermogen
Aanpassingsvermogen
Trainingen & cursussen Analytisch
Analytisch
Trainingen & cursussen Assertiviteit
Assertiviteit
Trainingen & cursussen Conflicten beheersen
Conflicten beheersen
Trainingen & cursussen Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
Trainingen & cursussen Luisteren
Luisteren
Trainingen & cursussen Oordeelsvorming
Oordeelsvorming
Trainingen & cursussen Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Trainingen & cursussen Sociabiliteit
Sociabiliteit

Online Cursussen & Trainingen Supportmedewerker

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Supportmedewerker. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Supportmedewerker nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, tegenwoordig lijkt het precies andersom te zijn. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 28 dagen
Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding frontoffice/klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet Er is een grote vraag naar frontoffice medewerkers Wmo, Jeugdwet en Participatiewet! Zoek je een om- of bijscholing naar het beroep van medewerker callcenter of klantenservice bij een gemeente of een zorginstelling? Of als …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.797,00
Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice

Wil je een opleiding Medewerker Klantenservice volgen om aan de slag te kunnen in een administratieve functie? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! De opleiding Medewerker Klantenservice bij De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.210,00
Conversation Design: writing for chatbots (Digital Transformation / Customer Service)

Conversation Design: writing for chatbots (Digital Transformation / Customer Service)

The Conversation Design course is entirely online and self-paced. You decide how much time you wish to spend on it. On average, our participants earn their certification within a month. Over 30 video lectures define the main curriculum. As the …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 799,00
Beoordeling
Medewerker Klantenservice

Medewerker Klantenservice

Medewerker klantenservice   Medewerkers van de klantenservice verschaffen klanten advies en informatie op vragen over de producten, diensten en het beleid van bedrijven en organisaties, ze verwerken financiële transacties via de telefoon of elektronische media zoals email. Ook behandel je klachten. 

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.810,00

Hoe word je een Supportmedewerker? 

ICT Supportmedewerker kun je al worden met een mbo-opleiding ICT, maar ook hbo’ers worden gevraagd in vacatures. Soms wordt gevraagd om enkele jaren relevante werkervaring, maar in veel gevallen zal een mbo- of hbo-opleiding volstaan.


Filter