Boeken Area Sales Manager

Er zijn voor de Area Sales Manager voldoende mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Doorgroeimogelijkheden zijn vaak ook mogelijk binnen de organisatie. Hierbij is vooral persoonlijk ontwikkeling en eventueel bijscholing belangrijk. Als Area Sales manager kan je doorgroeien naar Sales manager of zelfs Sales Director. Er zijn diverse vacatures Sales Manager te vinden die interessante doorgroeimogelijkheid zijn voor de Area Sales Manager. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Area Sales Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Area Sales Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Area Sales Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Area Sales Manager:

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt - Nederlands | Paperback | 9789058712165 | 13 juni 2006 | 219 pagina's

2006. paperback, 218 pag, gesigneerd door Goos, in zeer goede staat

Product Managers Handbook

Product Managers Handbook

Product Managers Handbook - Engels | Hardcover | 9780071772983 | 16 september 2011 | 400 pagina's

The go-to guide for creating and managing a fully integrated product lifecycle--updated with critical information about innovative new tools and evolving customer perceptions

Coaching Salespeople Into Sales Champion

Coaching Salespeople Into Sales Champion

Coaching Salespeople Into Sales Champion - Engels | Hardcover | 9780470142516 | 29 april 2008 | 327 pagina's

Technology has not only changed the way companies sell but also the way managers build and develop their team. With a savvy, younger generation to manage and fewer resources to do so, managers have less face time with their staff. As more companies transition to a virtual team environment, it s essential for managers to …

Sales Blueprints 6 -  The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742 | 16 maart 2018 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Marketing Insights From A To Z

Marketing Insights From A To Z

Marketing Insights From A To Z - Engels | Hardcover | 9780471268673 | 11 maart 2003 | 224 pagina's

In Marketing Insights from A to Z, marketing¿s most respected sage, Philip Kotler, chooses and examines the most important concepts of the discipline for today and the future, offering a fresh and stimulating take on how marketing will change and how marketers must change with it. Kotler highlights eighty of marketing¿s fundamental concepts, sharing enlightened …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Paperback | 9789052619194 | 07 november 2011

U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat terwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen. Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties. Weg met het marketingplan, tijd …

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics - Engels | Paperback | 9780273722038 | 09 december 2008 | 368 pagina's

Why read Key Marketing Metrics? Because better metrics lead to better decisions, which lead to better outcomes. This book does a superb job of helping marketers, and all executives, understand which metrics to use and how to use them. Erv Shames, former CEO, Kraft Foods As the old adage goes, If you can't measure it, …

Marketing Metrics

Marketing Metrics

Marketing Metrics - Engels | E-book | 9780134086125 | 27 juli 2021 | -329100

Now updated with new techniques and even more practical insights, this is the definitive guide to today’s most valuable marketing metrics. Four leading marketing researchers help you choose the right metrics for every challenge, and use models and dashboards to translate numbers into real management insight. Marketing Metrics: The Manager’s Guide to Measuring Marketing Performance, …

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders - Nederlands | Hardcover | 9789055946075 | 23 oktober 2008 | 288 pagina's

Elke dag een beetje beter worden levert in de internationale concurrentie van tegenwoordig alleen nog maar een staanplaats op. We moeten uniek zijn. We moeten in alles wat we doen allesbehalve gewoon zijn! Want als je je voortdurend met anderen vergelijkt, dan kun je in elk geval op één ding rekenen: je gaat steeds meer …

Manager'S Guide To Distribution Channels

Manager'S Guide To Distribution Channels

Manager'S Guide To Distribution Channels - Engels | Hardcover | 9780071428682 | 16 april 2004 | 225 pagina's

Channel management has become one of the important components of a firm's competitive strategy, with mistakes often costing companies millions - and channel managers their careers. This title provides managers and decision makers with tools and go-to-market strategies for refining channel strategies and managing distribution relationships. Valuable tools to manage and maximize each link in …

per pagina