Content Manager: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Content Manager: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep Content Manager. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een Content Manager nodig heeft.
- Bekijk de vacatures Content Manager
- Bekijk opleidingen Content Manager
- Vaardigheden Content Manager
- Omscholen tot Content Manager
- Salaris Content Manager
Wat doet een Content Manager? Lees de functieomschrijving.
Wat is een Content Manager?
De Content Manager is verantwoordelijk voor het redigeren van een of meerdere websites. Hij moet ervoor zorgen dat de inhoud van deze website(s) online komt te staan en van goede kwaliteit is. De Content Manager schrijft soms zelf teksten, maar redigeert vooral teksten van anderen, zodat alles dat op de website hoort te staan er foutloos staat en goed uitziet.
Past het beroep Content Manager bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Wil je omscholen maar weet je nog niet wat? Met baansuggestie krijg je actuele vacatures te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je kunt Kansrijke banen en omschoolvacatures de voorrang geven. Na 3 stappen zie je gelijk jouw unieke baansuggesties op basis van jouw baanprofiel!
Bekijk jouw persoonlijke baansuggestiesWat doet een Content Manager?
Omdat het Internet constant verandert moet ook de Content Manager steeds de inhoud en werking van de website updaten. Hij zal dan ook enig inzicht in technologische ontwikkelingen hebben. De website is tegenwoordig het visitekaartje van een bedrijf. De Content Manager moet met zijn tijd meegaan en zich inleven in bezoekers om een idee te krijgen van hoe potentiële klanten de website zien en hoe deze (commercieel gezien) zo optimaal mogelijk vormgegeven en ingevuld kan worden. Een Content Manager zal websites regelmatig moeten actualiseren om met de mode en bezoeker mee te veranderen.
Naast redigeren is het aangaan van samenwerkingsverbanden ook een taak van de Content Manager. Enerzijds om contacten in stand te houden of op te doen en anderzijds vanwege de mogelijkheid interessante combinaties te crëeren en zo grotere bezoekersaantallen te genereren. Het werk van een Content Manager heeft zo zowel uitvoerende kanten, het redigeren, maar ook een zware inhoudelijke component die commercieel inzicht vereist.
Andere namen het beroep Content Manager
Andere namen die voor dit beroep gebruikt worden zijn: Contentmanager
Vacatures Content Manager
Op zoek naar een nieuwe baan als Content Manager? Samen met onze vacature partners bieden wij je een groot aanbod aan actuele vacatures voor Content Manager. Wanneer je hieronder een voor jou geschikte vacature vindt zal je doorklikken naar onze vacaturepartner.
Vacatures laden...
Vacatures Content Manager per ervaringsniveau
Salaris en Arbeidsvoorwaarden Content Manager
Wat verdient een Content Manager?
Het salaris dat een Content Manager kan krijgen is sterk afhankelijk van het bedrijf waar men komt te werken. Dit salaris zal dan gemiddeld tussen de €2400 en €3900 liggen, al kan het ook naar beneden of naar boven uitschieten. Omdat een Content Manager, zeker als starter, vaak op freelance-basis werkt, kunnen de arbeidsvoorwaarden nogal verschillend zijn.
Salarisschaal Content Manager
- Maximaal
- Gemiddeld
- Minimaal
Meer weten over het salaris Content Manager
Bekijk dan de verdere salaris informatie zoals gemiddeld jaarsalaris en uurloon Content Manager
Bekijk het salaris Content Manager per ervaringsniveau
Content Manager worden: Opleidingen tot Content Manager
Wil je Content Manager worden? Hieronder vind je de eisen, het ontwikkelingspad en de opleidingen voor de Content Manager.
Hoe word je een Content Manager?
Er is geen opleiding die specifiek tot Content Manager opleidt. Mensen komen vanuit allerlei richtingen in de functie van Content Manager terecht en soms heeft men enkel een creatieve geest en een paar cursussen content management of content marketing nodig om aan de slag te kunnen.
Het is natuurlijk handig als men een achtergrond in Journalistiek, Communicatie, IT of Kunst heeft, en vaak wordt er wel een HBO opleiding en relevante werkervaring gevraagd, maar verder ligt alles open.
Opleidingen Content Manager





Content Manager worden: Omscholen tot Content Manager
Als je je wilt omscholen tot Content Manager is het mogelijk dat er meerdere wegen zijn. Het komt namelijk steeds vaker voor dat er specifieke vacatures met omscholing zijn. Op dat moment wordt het leertraject hiervoor door de werkgever georganiseerd. Als er op dit moment omschoolvacatures voor Content Manager zijn vind je die hieronder.
Bepaal jouw omschoolkeuze met Baansuggestie
Met baansuggestie krijg je kansrijke banen te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je vindt ook direct omschoolvacatures als deze er zijn. Je kunt nu inspiratie op doen en jouw omschoolkeuze bepalen op basis van wat bij jou past! Bekijk jouw baansuggesties!
Vacatures met (Om)scholing
Omscholen met salaris is natuurlijk wel zo prettig, je verdient gelijk vanaf het begin van je nieuwe baan. Ook worden vaak de opleidingskosten door de werkgever betaald. Wij kennen totaal 4 verschillende typen (om)scholingsvacatures. Directe omscholing, Opleidingsvacatures (BBL, Beroepsbegeleidende Leerweg), Leerling vacatures en Traineeships. Als er voor Content Manager dit type vacatures zijn vind je ze hieronder.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Content Manager
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Content Manager
Als je Content Manager wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Content Manager zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Content Manager
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen. De inhoudelijke beschrijving van het beroep vind je bij Wat doet een Content Manager?
Competenties en Vaardigheden Content Manager:
Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Content Manager.
Welke competenties heeft een Content Manager nodig?
Een Content Manager heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden: creativiteit, analytisch vermogen, legt verbanden, concepten
Omschrijving
Deze mensen hebben het vermogen om in concepten te denken. Bij een probleem zien zij vrijwel meteen verschillende oplossingen en vormen ze hierbij een duidelijk beeld. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende oogpunten en komen met die informatie tot de beste oplossing. Naderhand evalueren zij deze oplossing grondig en kijken ze wat er eventueel nog meer mogelijk is. Ze bedenken constant nieuwe concepten voor verschillende problemen.
Sterke punten
Een sterk punt van deze mensen is hun creativiteit. Daarnaast hebben ze over het algemeen een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende hoeken en komen dan met meerdere creatieve oplossingen.
Zwakke punten
De creatieve ideeën die deze mensen hebben, kunnen onpraktisch zijn. Zij hebben veel verschillende oplossingen en concepten in hun hoofd, maar deze zijn niet altijd uitvoerbaar. Deze creativiteit kan ook er ook voor zorgen dat deze mensen ‘zweverig’ overkomen.
Steekwoorden: durf, lateraal denken, initiatief, verfrissend
Omschrijving
Bij een project of opdracht is het handig om er een creatieveling bij te hebben. Deze mensen komen vaak met verfrissende ideeën input. Wanneer werkzaamheden vastlopen, kan deze creatieveling met goede oplossingen komen. Creatievelingen kunnen omspringen met veranderende omstandigheden op de werkvloer.
Sterke punten
Deze mensen zijn goed in out-of-the-box denken, zij kunnen vaste patronen of ideeën loslaten en komen met een compleet nieuw perspectief. Deze mensen hebben vaak lef en zijn initiatiefrijk. Zij komen vaak zelf met andere oplossingen.
Zwakke punten
Creatieve mensen hebben vaak veel verschillende ideeën, maar dit kunnen er ook teveel zijn. Deze mensen kunnen dan ook vaker nogal chaotisch overkomen. Hun ideeën bestaan voor het overgrote deel uit losse flodders en duidelijkheid ontbreekt dan. Deze mensen hebben vaak wel een goede sfeer of inspiratie nodig. Ontbreekt het hieraan, dan kan de creatieveling nog weleens vastlopen. Bepaalde creatievelingen kunnen erg eigenwijs zijn, zij hebben dan het idee dat hun plan het beste is.
Steekwoorden: proactief, ondernemend, toekomst, ambitieus
Omschrijving
Deze personen komen zelf met oplossingen of nieuwe ideeën. Ze zien bepaalde kansen en proberen hierop in te spelen. Met het oplossen van problemen of het maken van taken reageren deze personen proactief. Ze staan vooraan om iets te ondernemen.
Sterke punten
Proactiviteit is een eigenschap die direct wordt gekoppeld aan initiatiefnemende personen. Ze zijn ook ambitieus. Ze willen dingen verbeteren, problemen oplossen, doelen stellen en die ook bereiken. Daarnaast komen ze vaak met creatieve ideeën en kijken daarbij optimistisch naar de toekomst.
Zwakke punten
Deze personen kunnen overijverig overkomen. Ze hebben altijd ideeën en oplossingen. Deze competentie wordt dan ook weleens gekoppeld aan de term bemoeial. Een idee opperen wanneer dit niet gewenst is, kan voor veel mensen frustrerend zijn. Daarnaast kunnen iniatiefnemers betweterig overkomen, omdat zij altijd vooraan staan. Anderen krijgen dan minder kans hun ideeën op tafel te leggen.
Steekwoorden: ideeën, creatief, conceptueel denken
Omschrijving
Deze mensen zijn in staat om patronen en randvoorwaarden los te laten en oplossingen of nieuwe manier van denken te ontwikkelen. Zij kijken eerst naar het resultaat, bedenken vervolgens oplossingen en betrekken vervolgens pas de randvoorwaarden en regels. Tijdens brainstormsessies komen deze mensen vaak met heel veel ideeën.
Sterke punten
De competentie ‘innovatief’ heeft veel overeenkomsten met de competentie ‘creativiteit’. Deze mensen hebben vaak veel verschillende creatieve ideeën. Daarbij houden ze het resultaat wel voor ogen. Verder kunnen deze innovators vaak goed conceptueel denken, zij zien oplossingen voor problemen en kijken hierbij niet direct naar de regels en randvoorwaarden.
Zwakke punten
Hierbij geldt dat creativiteit een valkuil kan zijn, veel verschillende ideeën kunnen zorgen voor chaos. Deze mensen hebben zoveel verschillende ideeën en soms bestaan deze enkel uit losse flodders. Daarbij kunnen de ideeën onrealistisch zijn, omdat ze geen rekening houden met regels en randvoorwaarden.
Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse
Omschrijving
Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.
Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.
Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.
Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten
Omschrijving
Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.
Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.
Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen.
Steekwoorden: toekomst, zelfontwikkeling, resultaatgericht, zelfkennis
Omschrijving
Deze mensen hebben een duidelijk toekomstbeeld. Hierbij houden ze rekening met de verschillende mogelijkheden en wegen die zij kunnen bewandelen. Deze mensen kunnen zaken vanaf een afstand bekijken en objectieve besluiten nemen. Verder onderzoeken deze mensen vaak nieuwe dingen en willen ze graag op de hoogte blijven van ontwikkelingen.
Sterke punten
Deze mensen hebben een duidelijke visie, die ze goed onder woorden kunnen brengen. Ze willen dit toekomstbeeld bereiken en zijn dus resultaatgericht. Bovendien hebben ze vaak een goede zelfkennis en zelfontwikkeling.
Zwakke punten
Mensen kunnen een te abstracte of onrealistische visie hebben. Ze hebben dan niet helder in hun hoofd waar ze naar toe willen en hoe ze dit moeten bereiken. Ook kunnen ze koppig en eigenwijs overkomen omdat ze teveel aan hun visie vasthouden. Ze zijn er dan van overtuigd dat hun visie de beste is.
Vaardigheden Content Manager
- Aandacht voor details
- Creatief denken
- Methodisch werken
- Analytisch vermogen
- Punctueel
- Verbanden leggen
- Verbeeldingskracht
- Prioriteiten stellen
- Voorbereiden
- Beoordelen
- Vernieuwend
- Methodisch ontwerpen
- Toekomstgericht
- Doelgericht
- Ondernemend
- Oplossingsgericht
- Proactief
- Durf
- Out of the box denken
- Nieuwe oplossingen bedenken
- Probleem oplossen
Persoonlijkheid en Eigenschappen Content Manager
De meeste beroepen passen alleen bij bepaalde persoonlijkheden. Bekijk welke persoonstypen volgens het enneagram er bij Content Manager passen.
Wat voor persoonlijkheid heeft een Content Manager nodig?
De Content Manager is steeds weer met nieuwe dingen bezig, en moet zich snel kunnen aanpassen aan nieuwe ontwikkelingen. De Content Manager houdt van een uitdaging en is niet bang om uit eigen initiatief iets op te zetten (Levensgenieter). Daarnaast is het belangrijk dat de Content Manager innovatief en creatief is, omdat zo de beste inhoud en vormgeving van de website gerealiseerd kan worden en initiatieven succesvol blijken (Romanticus).
Bekijk de persoonstypen voor Content Manager
Wat voor persoonlijkheidstype is de levensgenieter? De levensgenieter heeft een opvallende persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De levensgenieter is erg optimistisch, en kan dit optimisme goed op anderen overbrengen door overtuigend, en vooral ook veel, te praten. Hij zit vol nieuwe ideeën en potentiële toekomstvisies. Ook is hij actief en innovatief. Hij kan anderen goed motiveren en overtuigen van zijn eigen ideeën en snel schakelen tussen onderwerpen en projecten.
Zwakke eigenschappen
Een levensgenieter kan niet tegen routine. Hij is niet goed in dingen afmaken en hij rent weg van emoties en plichten. Grenzen moet je een levensgenieter dan ook vooral niet op willen leggen.
Omgang
Een levensgenieter is uiterst goed gezelschap. Hij is grappig en intrigerend en kan veel fascinerende verhalen vertellen. Het moet alleen niet te serieus worden, want dan rent de levensgenieter weg.
Wat voor persoonlijkheidstype is de romanticus? De romanticus is een bijzonder mens. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De romanticus is erg origineel en creatief, waardoor deze innovatieve oplossingen weet te vinden. Hij kan zich ook goed inleven in anderen.
Zwakke eigenschappen
De romanticus is nooit tevreden en streeft altijd naar het onbereikbare. Hij komt vaak met innovatieve oplossingen die niet altijd praktisch zijn. Daarnaast is de romanticus door diens gedachtenproces ook vaak bezig met pijnlijke gevoelens en depressie, waardoor de romanticus zichzelf vaak in de weg zit. Hij voelt zich vaak onbegrepen. Hij is moeilijk te doorgronden en dat kan lastig zijn op de werkvloer.
Omgang
De romanticus heeft niet veel contact met anderen. Denkprocessen zijn voor de romanticus moeilijk te vertalen naar gesprekken. Hij is graag op zichzelf, maar áls hij contact heeft met anderen, gaat dit vaak heel diep.
Wat voor persoonlijkheidstype is de Succesvolle Werker?
De succesvolle werker wil je graag als personeel hebben. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De succesvolle werker is doelgericht, efficiënt, zelfverzekerd en motiverend. Ook is hij energiek, gedreven en optimistisch. Daardoor kan hij goed leiding geven. Hij richt zich op eenvoud. Als een probleem complex is, maakt hij het simpel en overzichtelijk.
Zwakke eigenschappen
De succesvolle werker kan narcistisch zijn en wil mislukkingen weg wensen, waardoor het probleem soms alleen maar zal verergeren. Hij kan kort door de bocht zijn en ongevoelig zijn tegenover collega's.
Omgang
In de omgang met anderen is de succesvolle werker erg strategisch. Dit kan motiverend werken, maar kan mensen ook angst aanjagen. Mensen worden door een succesvolle werker vaak gezien als middelen. In persoonlijke relaties is de succesvolle werker vaak recht-door-zee en accepterend, maar ook ongeduldig en geobsedeerd door werk.
Eigenschappen Content Manager
- Optimistisch
- Energiek
- Vindingrijk
- Originaliteit
- Creativiteit
- Gepassioneerd
- Enthousiast
- Zelfverzekerd
- Ondernemend
Arbeidsmarktperspectief Content Manager
Wat zijn de baankansen voor een Content Manager?
Met voldoende ervaring in redactioneel werk kan iemand makkelijk als Content Manager aan de slag. Er zijn in ieder geval genoeg banen, al is er door de open aard van het werk ook veel concurrentie op de arbeidsmarkt. De doorgroeimogelijkheden voor een Content Manager zijn sterk afhankelijk van de eigen voorkeur en ambities. Zo kan men ervoor kiezen om bij een groter bedrijf te gaan werken, of meer de managementkant op te gaan. Een strikte lineaire progressie is er echter niet.
De actuele kans op werk voor een Content Manager
Het beroep Content Manager is onderdeel van de beroepsfamilie Multimedia en webdesigners (creatief). De kans op werk voor de beroepsfamilie Multimedia en webdesigners (creatief) is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
31
Baankans Content Manager
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Wil je weten wat jouw arbeidsmarktwaarde is?
Ben je benieuwd hoe (andere) werkgevers jou waarderen? Zet heel eenvoudig jouw CV op Monsterboard en wordt benaderd voor nieuwe banen!
Plaats je CV nu direct op MonsterboardDoorgroei mogelijkheden Content Manager
Je kunt als Content Manager een beter salaris verdienen wanneer je doorgroeit binnen jouw beroepsgroep. Je kunt stapsgewijs doorgroeien naar beroepen die dichtbij jou beroep liggen door steeds kleine stappen bij te leren.
Het beroep Content Manager is onderdeel van de beroepsfamilie Multimedia en webdesigners (creatief). Hieronder vind je verschillende dichtbij liggende doorgroeimogelijkheden voor een Content ManagerVerwante beroepen Content Manager
Mogelijke specialisaties voor een Content Manager
designer computergrafics (middelbaar)
Doorgroei beroepen voor een Content Manager
grafisch vormgever technisch-creatief
dtp specialist (grafisch vormgeven)
Organisaties waar een Content Manager werkzaam is
Veel beroepen vind je vaak terug bij gelijksoortige bedrijven. Bekijk hieronder bij wat voor type organisatie een Content Manager meestal werkt.
Waar werkt een Content Manager?
Bijna elk bedrijf heeft tegenwoordig wel een website die onderhouden moet worden, waaronder ook de verschillende overheidsinstanties. Als het bedrijf groot genoeg is kan men vaak een Content Manager gebruiken. Het is natuurlijk wel zo dat vooral commerciële bedrijven, waarvan de website als visitekaartje fungeert, eerder een fulltime Content Manager in dienst zullen nemen.
Meer weten over werken in de IT & Software Development?
Bekijk werken in IT & Software DevelopmentNetwerk Content Manager
Met wie werkt een Content Manager samen?
De Content Manager heeft de leiding over een aantal copywriters en/of redacteurs, die er steeds nieuwe informatie aanleveren voor de website. De Content Manager controleert hun werk en stuurt ze aan. Zelf wordt hij aangestuurd door de hogere managers in het bedrijf, die aangeven wat ze in ieder geval op de website willen hebben staan.
Buiten de eigen organisatie staat de Content Manager vaak via andere Content Managers in contact met andere bedrijven. Dit kan ook via andere personen, maar meestal is het handig dat de Content Managers samen een initiatief uitwerken.
- Copywriter
- Redacteur
- Manager
- Content Manager
Interview met een Content Manager
Er zijn nog geen interviews geplaatst. Wil je worden geïnterviewd en jezelf of je bedrijf onder de aandacht brengen? Laat het ons weten en stuur een mail.
Verwante beroepen Content Manager:
Er zijn best wel wat beroepen die op elkaar lijken of tot dezelfde "beroepsfamilie" of beroepsgroep horen. Bekijk hieronder aam wat voor beroepen een Content Manager verwant is.
Wat zijn soortgelijke beroepen als Content Manager?
Opleiding: Geen Cursus / Bijscholing HBO
Baankans: Onbekend
Baankans
Opleiding: Geen HBO WO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Content Manager in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Persoonstype:
Netwerk:
- Copywriter
- Redacteur
- Manager
- Content Manager
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2400 tot €3900
Baankans:
Aantal vacatures:
Aantal opleidingen:
Baankans
Huidige aantal vacatures
31
FAQ / Veelgestelde vragen beroep Content Manager
❓ Hoeveel opleidingen Content Manager hebben jullie?
Wij hebben op dit moment 12 opleidingen, trainingen of cursussen Content Manager online staan van verschillende aanbieders. Je kunt bij ons de opleidingen vergelijken op prijs, duur, gemiddelde beoordeling en natuurlijk de inhoud. Je vind de gemiddelde beoordeling van een opleiding in de overzichtstegel en op de informatiepagina van de opleiding.
❓ Hoeveel vacatures Content Manager hebben jullie op nu online staan?
Wij hebben op dit moment 31 vacatures Content Manager online staan van verschillende vacaturesites & werkgevers. Je vindt op nationaleberoepengids.nl de introductie van de vacatures en kan doorklikken naar de vacaturesite of de werkgever.
❓ Hoe kan ik het beste mijn beroepskeuze maken?
Wij proberen je op nationaleberoepengids.nl alle informatie te bieden die je nodig hebt om jouw beroeps- en loopbaankeuzes te maken. Zo hebben we natuurlijk de Beroepskeuzetest, maar ook de Omschoolwijzer voor als je Content Manager wilt worden. Op deze pagina geven we je de antwoorden op jouw vragen over het salaris, de baankans, de functie, de competenties en de persoonstypen, zodat jij kan nadenken of het beroep Content Manager iets voor jou is.