Boeken ICT Supportmedewerker

Het arbeidsmarktperspectief voor ICT Supportmedewerkers is momenteel gunstig. Met de juiste opleiding zijn er vele organisaties waar je bij terecht kunt. Qua doorgroeimogelijkheden moet je denken aan andere functies in de ICT, zoals ICT-consultant, informatiemanager, programmeur of specialist. Het is maar net hoe en hoe snel je je ontwikkelt.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep ICT Supportmedewerker. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep ICT Supportmedewerker. Er zijn boeken voor de beginner of voor de ICT Supportmedewerker die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 95 beste boeken voor een ICT Supportmedewerker:

Inleiding ICT en recht

Inleiding ICT en recht

Inleiding ICT en recht - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789013153668

Deze inleiding belicht tal van rechtsgebieden binnen het domein van ICT, zoals telecommunicatierecht, privacyrecht (AVG), intellectueel eigendomsrecht, contracten- en strafrecht. De toegankelijke inhoud en structuur lenen zich uitstekend voor studies in het HBO en WO, maar ook juridisch professionals op het terrein van ICT doen er hun voordeel mee. Er gaat geen dag voorbij zonder …

Hoe word je een GameMeneer

Hoe word je een GameMeneer

Hoe word je een GameMeneer - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789400508668 | 224 pagina's

Hoe word je een GameMeneer? Leuk dat je het vraagt! Je groeit op met twee broers die jou vooral laten toekijken terwijl zij gamen, je gaat later fanatiek gamen met vrienden, je doet je eerste beroerde pogingen om filmpjes te maken, je pakt de kansen die op je pad komen en zet door als het …

Linux hands-on

Linux hands-on

Linux hands-on - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789057523779 | 176 pagina's

Deze 4e druk vervangt en verbetert de vorige druk (met ISBN 9789057523526). Dit leerboek is oorspronkelijk geschreven voor studenten Netwerkbeheer en ICT-beheer, niveau 4 MBO.
 De auteur, Erwin Boonk, heeft jarenlange ervaring als ICT-docent met Linux-onderwijs. Na kennismaking met verschillende methodes ontstond de behoefte aan een structurele methode die in het competentiegerichte onderwijs goed inpasbaar …

MBO-ICT - Security in systemen en netwerken Keuzedeel MBO

MBO-ICT - Security in systemen en netwerken Keuzedeel MBO

MBO-ICT - Security in systemen en netwerken Keuzedeel MBO - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789057523489 | 216 pagina's

MBO-ICT - Security in systemen en netwerken Keuzedeel MBO 1e druk is een boek van Jan Dolphijn uitgegeven bij Brinkman Uitgeverij. ISBN 9789057523489 Het lesmateriaal dekt de beide MBO-keuzedelen 'Security in systemen en netwerken' af. Naast het boek zijn aanvullende practica beschikbaar, digitaal beschikbaar op de website van de uitgever.

Kleppen dicht!

Kleppen dicht!

Kleppen dicht! - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789491806629 | 176 pagina's

Kleppen dicht! 2e druk is een boek van Patricia van Slobbe uitgegeven bij Uitgeverij Pica. ISBN 9789491806629 Aan de hand van concrete voorbeelden uit de dagelijkse lespraktijk, praktische werkvormen, en helder beschreven mogelijkheden nemen we je stap voor stap mee in de wereld van de 'activerende digitale didactiek'. Dit boek is bedoeld om je te …

MBO ICT - Leer werken met PowerShell

MBO ICT - Leer werken met PowerShell

MBO ICT - Leer werken met PowerShell - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789057523557 | 128 pagina's

Als je veel met beheer van Microsoft-systemen te maken hebt of krijgt, is het meer dan raadzaam je te verdiepen in PowerShell. In de (nabije) toekomst zal deze scripttaal meer en meer gebruikt worden. In veel Microsoft-producten is PowerShell naadloos verweven. Opties die je in de grafische interface kiest worden op de achtergrond door PowerShell-commando's …

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Servicemanagement MBO ICT niveau 4 - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789057523861 | 240 pagina's

Deze 3e druk vervangt en verbetert de vorige druk (met ISBN 9789057523540). Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement, niveau 4 geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van …

Digitale transformatie

Digitale transformatie

Digitale transformatie - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462761254 | 253 pagina's

Om digitaal werken kan de (semi)publieke sector niet meer heen: de participerende klant, druk op resultaten, ketensamenwerking, nieuwe wetgeving en nieuwe technologie zetten het onderwerp zeer hoog op de agenda. Bij de overgang naar digitaal werken gaat het niet om een simpele IT-wijziging, maar om een ingrijpende, strategische keuze. Een keuze die van organisatie én …

MBO ICT - Applicatie- en mediaontwikkeling Niveau 4

MBO ICT - Applicatie- en mediaontwikkeling Niveau 4

MBO ICT - Applicatie- en mediaontwikkeling Niveau 4 - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789057523786

Voor applicatieontwikkeling is meer nodig dan coderen alleen. Om te beginnen moet de behoefte van een klant vastgesteld worden. Vaak heb je een klant die niet weet wat mogelijk is. Soms weet de klant zelfs niet wat hij wil. Het vraagt inzicht in mogelijkheden en vaardigheid om een klant uit te vragen. Vervolgens moet er …

Aan de slag met scrum

Aan de slag met scrum

Aan de slag met scrum - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789024403981 | 144 pagina's

Scrum stelt organisaties in staat om snel en flexibel goede software te bouwen. Dit boek laat studenten in het hoger onderwijs zien wat scrum is, en hoe het werkt. Scrum is een manier van samenwerken in een team die tegelijk gestructureerd en flexibel is. De structuur maakt voor iedereen duidelijk wat hij op welke momenten …

per pagina