Boeken Manager horeca

 Het arbeidsperspectief voor de manager Horeca  is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Horeca  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Horeca  eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Horeca meer verantwoordelijkheid krijgen.

Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Horeca  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Horeca  leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Horeca  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Horeca   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Horeca   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager horeca. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager horeca. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager horeca die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 56 beste boeken voor een Manager horeca:

The Professional Bar & Beverage Manager's Handbook: How to Open and Operate a Financially Successful Bar, Tavern, and Nightclub

The Professional Bar & Beverage Manager's Handbook: How to Open and Operate a Financially Successful Bar, Tavern, and Nightclub

The Professional Bar & Beverage Manager's Handbook: How to Open and Operate a Financially Successful Bar, Tavern, and Nightclub - Engels | Druk: Vol. 1 | E-book | 9781601380807 | 560 pagina's

A successful beverage operation is much more than top-shelf cocktails. In today's market, whether running a stand-alone business or one incorporated into a restaurant, hotel or food service operation, the successful bar operator needs product and equipment knowledge, management savvy, marketing skills, insight into the latest trends, and, of course, a strong grasp of mixology. …

Hotel inc. Meewerken in het restaurant Bronnenboek

Hotel inc. Meewerken in het restaurant Bronnenboek

Hotel inc. Meewerken in het restaurant Bronnenboek - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789037207736

Hotel inc. Meewerken in het restaurant Bronnenboek 1e druk is een boek van Danielle Bennenk uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789037207736 Een naslagwerk voor de manager ondernemer/horeca waarin de student alles kan vinden over de afdelingen conference & banqueting en rooms division: hotelorganisatie, frontoffice, housekeeping en sociale hygi ne. Dit naslagwerk spitst zich toe op kerntaak …

Hotel Inc. Manager/ondernemer hospitality Instructie/werkboek

Hotel Inc. Manager/ondernemer hospitality Instructie/werkboek

Hotel Inc. Manager/ondernemer hospitality Instructie/werkboek - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789037208146

In dit werkboek gaat de student zich verdiepen in de restaurantafdeling. De student doorloopt in het werkboek alle werkprocessen van kerntaak 4 van het kwalificatiedossier Manager/ondernemer horeca: van het aannemen van reserveringen tot het afsluiten van het bedrijf. Dit werkboek kan opgenomen worden in de map Instructie-/werkboek Manager/ondernemer horeca (9789037208108). Vanuit het werkboek wordt verwezen …

Meewerkend ondernemer bronnenboek 1 en 2 hotel inc

Meewerkend ondernemer bronnenboek 1 en 2 hotel inc

Meewerkend ondernemer bronnenboek 1 en 2 hotel inc - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789060538265

Dit is een tweedelig, fullcolournaslagwerk. In deel 1 kan de student alles vinden op het gebied algemene beroepsvaardigheden, sociale hygiëne, veiligheid, gezondheid en welzijn (VGW), warenkennis en gereedschappen en machines en apparaten. In deel 2 kan de student alles vinden op het gebied van bereidingstechnieken voor de keuken, serveertechnieken, conference & banqueting en rooms division. …

The Restaurant Manager's Success Chronicles Insider Secrets and Techniques Food Service Managers Use Every Day to Make Millions

The Restaurant Manager's Success Chronicles Insider Secrets and Techniques Food Service Managers Use Every Day to Make Millions

The Restaurant Manager's Success Chronicles Insider Secrets and Techniques Food Service Managers Use Every Day to Make Millions - Engels | E-book | 9781601384973

Restaurants are one of the most frequently started businesses, yet they have one of the highest failure rates. A study from the Ohio State University reports the restaurant failure rate is between 57 percent and 61 percent after only three years. Do not be a statistic on the wrong side; plan for success. There are …

De kleine reisgids voor managers

De kleine reisgids voor managers

De kleine reisgids voor managers - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058715524 | 94 pagina's

De kleine reisgids voor managers 1e druk is een boek van Rob Bos uitgegeven bij Uitgeverij Thema. ISBN 9789058715524 Vakantie! Heerlijk, even tot rust komen. Drie weken in de zon met partner & kids, fantastisch! Maar diep van binnen knaagt het ... De blackberry staat op stil maar af en toe flikkert er een klein …

Conversational Spanish for Hospitality Managers and Supervisors

Conversational Spanish for Hospitality Managers and Supervisors

Conversational Spanish for Hospitality Managers and Supervisors - Engels | Druk: New title | Paperback | 9780471059592 | 304 pagina's

Indispensable for hospitality managers who need to communicate effectively with their Spanish-speaking employees, this unique book gives you the basic Spanish language skills you need at work every day. You'll quickly learn Spanish phrases, questions, and instructions that you can use immediately--in all the areas of your daily operations. This concise but comprehensive book gives …

Sports Analytics

Sports Analytics

Sports Analytics - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780231162920 | 152 pagina's

Benjamin C. Alamar founded the first journal dedicated to sports statistics, the Journal of Quantitative Analysis in Sports. He developed and teaches a class on sports analytics for managers at the University of San Francisco and has published numerous cutting-edge studies on strategy and player evaluation. Today, he cochairs the sports statistics section of the …

A Hotel Manager's Handbook

A Hotel Manager's Handbook

A Hotel Manager's Handbook - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781771883481 | 256 pagina's

This book presents techniques that reflect the vast and varied experience of the authors. They have produced an array of highly effective guest satisfaction techniques from which even the most veteran hoteliers can learn and benefit. With this practical, easy-to-use book, there is no need to sift through pages of narratives in order to identify …

LEAN SERVICE: A Practical Guide for SME Owner / Managers

LEAN SERVICE: A Practical Guide for SME Owner / Managers

LEAN SERVICE: A Practical Guide for SME Owner / Managers - Engels | E-book | 9781781191781

Lean is about VALUE ... the creation, delivery and retention of value. In a service business, the delivery of value is very much customer- or client-dependent. The client defines what they see as "value', not the business. The most successful service businesses understand this very well and spend much time and effort working to better …

per pagina