Boeken Marketing Manager Outsourcing

Binnen de logistiek is de functie van Marketing Manager Outsourcing vrij hoog, aangezien het een leidinggevende functie betreft. Het is natuurlijk altijd mogelijk om door te groeien naar verwante functies.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager Outsourcing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager Outsourcing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager Outsourcing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 95 beste boeken voor een Marketing Manager Outsourcing:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781292212494

''Marketers know that they must use metrics. The key--which this book addresses superbly--is which metrics to use and how to use them.'' Erv Shames, Chairman, Western Connecticut Health Network; former President and CEO of Borden, Inc. and Stride Rite Corporation "50+ metrics crackles like new money…this is the best marketing book of the year." Updated …

Systems Thinking

Systems Thinking

Systems Thinking - Engels | Druk: New title | Hardcover | 9780470845226 | 378 pagina's

Too often, today's managers are sold simple solutions to complex problems. But as many soon discover, simplicity is rarely effective in the face of complexity, change and diversity. Despite apparent promise, quick-fix panaceas fail because they are not holistic or creative enough. They focus on parts of the organization rather than the whole, take little …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619194

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! 1e druk is een boek van John Koster uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052619194 Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052616681 | 169 pagina's

Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel van deze aanpak is dat het belangrijkste te weinig aandacht krijgt: de acties. De auteur van dit boek laat zien hoe u …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De afgelopen jaren is het internet geevolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke …

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781260135244

Advance in your product management career and create innovative products that customers love! Regardless of industry or sector, to compete in today's business world, product managers must understand how their customer's preferences change, how technology evolves, and how anticipate what competitors might do. Regardless of industry, you need a reliable resource that provides timely guidance …

per pagina