Boeken Marketing Manager Outsourcing

Binnen de logistiek is de functie van Marketing Manager Outsourcing vrij hoog, aangezien het een leidinggevende functie betreft. Het is natuurlijk altijd mogelijk om door te groeien naar verwante functies.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager Outsourcing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager Outsourcing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager Outsourcing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Marketing Manager Outsourcing:

Vested Outsourcing, Second Edition

Vested Outsourcing, Second Edition

Vested Outsourcing, Second Edition - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781137321183 | 240 pagina's

In her classic book Vested Outsourcing , Kate Vitasek identified the top 10 flaws in most outsourced business models and shows organizations how to rethink their outsourcing relationships in a way that will lower costs, improve service, and increase innovation. This revised edition includes updated case studies and a new chapter based on Dell.

Strategic Outsourcing

Strategic Outsourcing

Strategic Outsourcing - Engels | Druk: 2012 | Hardcover | 9783642222085 | 228 pagina's

This book provides a road-map to successful implementation of strategic outsourcing programmes, providing down-to-earth approaches to outsourcing decision making and programme management, based on a grass-roots understanding. A practitioner-focused book for business leaders and managers providing a holistic view of strategic outsourcing, covering the three essential pillars of success: risks, rewards and relationships. The author …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E - Engels | Druk: ed | Hardcover | 9780071824507 | 832 pagina's

Whatever your business sells, product management is one of the most important functions in the organization's pursuit of profits. With everexpanding globalization and increasingly fierce competition, the stakes are higher than ever--and the room for error narrower than ever. Introducing a brand-new Product Management Life Cycle (PMLC) model, The Product Manager's Desk Reference, Second Edition, …

Vested Outsourcing, Second Edition

Vested Outsourcing, Second Edition

Vested Outsourcing, Second Edition - Engels | Druk: 2nd ed. 2013 | Hardcover | 9781137297198 | 227 pagina's

In her classic book Vested Outsourcing , Kate Vitasek identified the top 10 flaws in most outsourced business models and shows organizations how to rethink their outsourcing relationships in a way that will lower costs, improve service, and increase innovation. This revised edition includes updated case studies and a new chapter based on Dell.

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken …

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom - Engels | Paperback | 9781983195846 | 58 pagina's
De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 5 | Paperback | 9789081516327 | 222 pagina's

De Conversation Manager 5e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516327 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet ge volueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten …

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789057843310 | 700 pagina's

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing 1e druk is een boek van A. van Santen uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789057843310 Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie. Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is …

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit® - Engels | Druk: 2 | E-book | 9783319499987

This book provides a consistentandholistic managerial approach to product management and presents a practical and comprehensive methodology (roles, processes, tasks, and deliverables) that covers all aspects of product management. It helps students of product management, product management practitioners, product management organizations, and corporations understand the value, theory, and implementation of product management. It outlines a …

per pagina