Opleidingen of training Medewerker Klantenservice Amsterdam

Zoek je een opleiding Medewerker Klantenservice in Amsterdam? Wij hebben op dit moment 9 opleidingen, trainingen en cursussen Medewerker Klantenservice die in de regio Amsterdam gegeven worden. Misschien is een online opleiding volgen iets voor je? Er zijn tegenwoordig ook veel klassikale online opleidingen en trainingen te volgen. Jij volgt je opleiding dan vanuit Amsterdam en je klasgenoten in een andere stad of regio.

Opleidingen Medewerker Klantenservice Amsterdam

Zou je graag Medewerker Klantenservice willen worden? Of ben je al Medewerker Klantenservice en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Medewerker Klantenservice in Amsterdam, samengesteld door onze opleidingspartner Springest.


De 9 beste opleidingen voor een Medewerker Klantenservice in Amsterdam:

Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice | regio Amsterdam

Is service verlenen voor jou vanzelfsprekend en word jij blij van tevreden klanten? Dan is de opleiding Klantenservice Medewerker van Fabius echt iets voor jou! Klantenservice medewerkers zijn veel gevraagd. Met deze opleiding ben je breed inzetbaar en kun je …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 2.350,00
  • Duur 320 uren
Telefoneren in het Engels (Groepstraining meerdere medewerkers)

Telefoneren in het Engels (Groepstraining meerdere medewerkers) | regio Amsterdam

Met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? Hebben jij en je collega’s moeite om collega’s, leidinggevenden, klanten of zakenrelaties in het Engels goed te verstaan en te begrijpen? Willen jullie met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.875,00
  • Duur 25 uren
Telefoneren in het Duits (Groepstraining meerdere medewerkers)

Telefoneren in het Duits (Groepstraining meerdere medewerkers) | regio Amsterdam

Met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Duits? Hebben jij en je collega’s moeite om collega’s, leidinggevenden, klanten of zakenrelaties in het Duits goed te verstaan en te begrijpen? Willen jullie met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.875,00
  • Duur 25 uren
Telefoneren in het Engels (Individueel)

Telefoneren in het Engels (Individueel) | regio Amsterdam

Met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? Heb je moeite om je collega’s, leidinggevenden, klanten of zakenrelaties in het Engels goed te verstaan en te begrijpen? Wil je met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? In …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Individueel
  • Prijs € 2.225,00
  • Duur 20 uren
Telefoneren in het Duits (Individueel)

Telefoneren in het Duits (Individueel) | regio Amsterdam

Met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Duits? Heb je moeite om je collega’s, leidinggevenden, klanten of zakenrelaties in het Duits goed te verstaan en te begrijpen? Wil je met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Duits? In …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Individueel
  • Prijs € 2.225,00
  • Duur 20 uren
Zakelijk e-mailen in het Engels (Individueel)

Zakelijk e-mailen in het Engels (Individueel) | regio Amsterdam

Met meer zekerheid e-mailen in het Engels? In het Engels een mail opstellen vraagt net even een andere aanpak dan in je eigen taal. Welke ‘tone of voice’ gebruik je, welke openingszinnen en hoe breng je de boodschap? In deze …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Individueel
  • Prijs € 2.225,00
  • Duur 20 uren
Zakelijk e-mailen in het Duits (Groepstraining meerdere medewerkers)

Zakelijk e-mailen in het Duits (Groepstraining meerdere medewerkers) | regio Amsterdam

Met meer zekerheid e-mailen in het Duits? In het Duits een mail opstellen vraagt net even een andere aanpak dan in je eigen taal. Welke ‘tone of voice’ gebruik je, welke openingszinnen en hoe breng je de boodschap? In deze …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.875,00
  • Duur 25 uren
Zakelijk e-mailen in het Engels (Groepstraining meerdere medewerkers)

Zakelijk e-mailen in het Engels (Groepstraining meerdere medewerkers) | regio Amsterdam

Met meer zekerheid mailen in het Engels? In het Engels een mail opstellen vraagt net even een andere aanpak dan in je eigen taal. Welke ‘tone of voice’ gebruik je, welke openingszinnen en hoe breng je de boodschap? In deze …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 4.875,00
  • Duur 25 uren
Zakelijk e-mailen in het Duits (Individueel)

Zakelijk e-mailen in het Duits (Individueel) | regio Amsterdam

Met meer zekerheid e-mailen in het Duits? In het Duits een mail opstellen vraagt net even een andere aanpak dan in je eigen taal. Welke ‘tone of voice’ gebruik je, welke openingszinnen en hoe breng je de boodschap? In deze …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode Individueel
  • Prijs € 2.225,00
  • Duur 20 uren
per pagina

Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Medewerker Klantenservice

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Medewerker Klantenservice

Trainingen & cursussen Anticiperen
Anticiperen
Trainingen & cursussen Conflicten beheersen
Conflicten beheersen
Trainingen & cursussen Creativiteit
Creativiteit
Trainingen & cursussen Energie
Energie
Trainingen & cursussen Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
Trainingen & cursussen Luisteren
Luisteren
Trainingen & cursussen Sociabiliteit
Sociabiliteit
Trainingen & cursussen Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Online Cursussen & Trainingen Medewerker Klantenservice

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Medewerker Klantenservice. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Medewerker Klantenservice nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.

CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 299,00
Online opleiding Klantenservice Zorg en Welzijn

Online opleiding Klantenservice Zorg en Welzijn

Elearning voor een mooi functie waarmee je ook indicaties stelt op MBO niveau! Als klantenservice medewerker ben jij de allerbelangrijkste persoon op de afdeling Sociaal Domein van de gemeente of een sociaal wijkteam. Want jij bent het eerste aanspreekpunt voor …

  • Onderwerp opleiding Medewerker Klantenservice
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 2.200,00

Hoe word je een Medewerker Klantenservice? 

Om aan de slag te kunnen als Medewerker Klantenservice wordt vaak geen specifieke opleiding gevraagd. Wel zijn er opleidingen en cursussen beschikbaar die je kunnen opleidingen tot Klantenservicemedewerker en je vaardigheden hiervoor kunnen verbeteren.


Filter