Opleidingen Supportmedewerker

Zou je graag Supportmedewerker willen worden? Of ben je al Supportmedewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Supportmedewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.


De 47 beste opleidingen voor een Supportmedewerker:

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen.  Wat is het doel van deze training? U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 533,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, tegenwoordig lijkt het precies andersom te zijn. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 28 dagen
Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten  Bestemd voor De training is geschikt voor jou wanneer je zowel telefonisch als ‘face to face’ klantcontact hebt en je communicatieve vaardigheden wilt verbeteren om meer …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 1.495,00
  • Duur 2 dagen
Beoordeling
Opleiding CRM & Analytics: klantgerichtheid, CRM implementatie, klantenservice

Opleiding CRM & Analytics: klantgerichtheid, CRM implementatie, klantenservice

Hoe voer je klantgericht ondernemen in jouw organisatie in? Gedurende deze driedaagse CRM-opleiding komen alle aspecten van klantgericht ondernemen en datagedreven werken (CRM & Analytics) aan de orde. Aan de hand van de, door jou tijdens de lessen opgedane, kennis ga je …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 1.919,95
  • Duur 3 dagen
Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice

Klantenservice medewerkers zijn gewild. Veel organisaties hebben een aparte afdeling klantenservice waar klanten terecht kunnen voor vragen en klachten. Dit vraagt om medewerkers die servicegericht zijn en altijd op zoek gaan naar een passende oplossing. Je leert alles wat werkgevers …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 2.150,00
  • Duur 320 uren
Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding frontoffice/klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet Er is een grote vraag naar frontoffice medewerkers Wmo, Jeugdwet en Participatiewet! Zoek je een om- of bijscholing naar het beroep van medewerker callcenter of klantenservice bij een gemeente of een zorginstelling? Of als …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.797,00
Klantgerichte servicedesk

Klantgerichte servicedesk

Een servicedesk, receptie of informatiebalie is hét visitekaartje van de organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. In deze training staat servicegericht handelen centraal. Geef de klant een …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 1.051,30
  • Duur 0
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, efficiënt doorverbinden, afsluittechnieken. Wat is het doel van deze training? Meer rendement halen uit inkomende servicegesprekken en een representatieve en klangerichte uitstraling richting uw …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 2.290,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Customer Service in Dynamics 365

Customer Service in Dynamics 365

Doelgroep Kerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars) Beschrijving U  leert in deze cursus hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 549,00
  • Duur 1 uur
Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice

Wil je een opleiding Medewerker Klantenservice volgen om aan de slag te kunnen in een administratieve functie? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! De opleiding Medewerker Klantenservice bij De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.210,00
per pagina

Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Supportmedewerker

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Supportmedewerker

Trainingen & cursussen Aanpassingsvermogen
Aanpassingsvermogen
Trainingen & cursussen Analytisch
Analytisch
Trainingen & cursussen Assertiviteit
Assertiviteit
Trainingen & cursussen Conflicten beheersen
Conflicten beheersen
Trainingen & cursussen Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
Trainingen & cursussen Luisteren
Luisteren
Trainingen & cursussen Oordeelsvorming
Oordeelsvorming
Trainingen & cursussen Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Trainingen & cursussen Sociabiliteit
Sociabiliteit

Online Cursussen & Trainingen Supportmedewerker

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Supportmedewerker. Deze cursussen en trainingen zijn voor de competenties en skills die een Supportmedewerker nodig heeft om zijn of haar beroep goed uit te kunnen oefenen.

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, tegenwoordig lijkt het precies andersom te zijn. Hoe ga je op een professionele manier met klachten om? Wil …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 28 dagen
Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Online opleiding frontoffice/klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet Er is een grote vraag naar frontoffice medewerkers Wmo, Jeugdwet en Participatiewet! Zoek je een om- of bijscholing naar het beroep van medewerker callcenter of klantenservice bij een gemeente of een zorginstelling? Of als …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.797,00
Opleiding Medewerker Klantenservice

Opleiding Medewerker Klantenservice

Wil je een opleiding Medewerker Klantenservice volgen om aan de slag te kunnen in een administratieve functie? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! De opleiding Medewerker Klantenservice bij De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.210,00
Conversation Design: writing for chatbots (Digital Transformation / Customer Service)

Conversation Design: writing for chatbots (Digital Transformation / Customer Service)

The Conversation Design course is entirely online and self-paced. You decide how much time you wish to spend on it. On average, our participants earn their certification within a month. Over 30 video lectures define the main curriculum. As the …

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 799,00
Beoordeling
Medewerker Klantenservice

Medewerker Klantenservice

Medewerker klantenservice   Medewerkers van de klantenservice verschaffen klanten advies en informatie op vragen over de producten, diensten en het beleid van bedrijven en organisaties, ze verwerken financiële transacties via de telefoon of elektronische media zoals email. Ook behandel je klachten. 

  • Onderwerp opleiding Supportmedewerker
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 1.810,00

Hoe word je een Supportmedewerker? 

ICT Supportmedewerker kun je al worden met een mbo-opleiding ICT, maar ook hbo’ers worden gevraagd in vacatures. Soms wordt gevraagd om enkele jaren relevante werkervaring, maar in veel gevallen zal een mbo- of hbo-opleiding volstaan.


Filter