Verkeersregelaar Salaris, Taken, Vacatures, Opleiding, Toekomst & Skills

Wat doet een Verkeersregelaar? Lees de functieomschrijving.

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep verkeersregelaar. De functieomschrijving, over het loon, de baankans en hoe je verkeersregelaar wordt.

 

Wat is een Verkeersregelaar?

Als Verkeersregelaar leidt men het verkeer in goede banen. Dit gebeurt door met de armen bepaalde bewegingen te maken richting het verkeer. Verkeersregelaars worden over het algemeen ingezet op momenten dat er een ongeluk gebeurd is en het verkeer omgeleid moet worden, stoplichten niet werken, tijdens wegwerkzaamheden of tijdens grote evenementen. Deelnemers aan het verkeer zijn verplicht om de aanwijzingen van de Verkeersregelaar op te volgen. Politieagenten zijn verantwoordelijk voor het werk van de Verkeersregelaar, en controleert het werk van hen.

Het werk van de Verkeersregelaar is afwisselend als het om werktijden en werklocaties gaat. De ene keer moet hij ’s nachts in de stromende regen werken, de andere keer staat hij overdag in het zonnetje. Een Verkeersregelaar werkt vanzelfsprekend altijd in de buitenlucht. Ook tijdens slecht weer gaat zijn werk gewoon door. Hij moet zich bewust zijn van de verantwoordelijke functie die hij heeft. Omdat Verkeersregelaars vaak worden ingezet bij complexe verkeerssituaties, werken zij meestal niet alleen. Met behulp van portofoons houden zij contact met elkaar en overleggen zij om gezamenlijk te besluiten welke verkeersstroom wanneer mag gaan rijden. Verkeersregelaars dragen altijd opvallende en reflecterende kleding.

De laatste jaren komen er steeds meer meldingen binnen van agressie tegenover Verkeersregelaars. Hoewel Verkeersregelaars over het algemeen niet verantwoordelijk zijn voor deze agressie, is er wel extra aandacht in de opleiding gekomen om hiermee om te gaan. Men krijgt een korte training om om te gaan met agressie en hoe men agressie uit de weg kan gaan.

Veel Verkeersregelaars die tijdens evenementen worden ingezet zijn in de meeste gevallen vrijwilligers die van tevoren een instructie van politiebeambten krijgen. Verkeersregelaars die tijdens wegwerkzaamheden en calamiteiten aan het werk zijn, zijn beroepsmatige Verkeersregelaars.



Wil je werken als Verkeersregelaar?

Werk je al als Verkeersregelaar en zoek je een nieuwe baan? Of wil je Verkeersregelaar worden? Wil je het gemiddelde salaris weten? Op nationaleberoepengids.nl staat alles wat je nodig hebt. Hieronder vind je de vacatures en de opleidingen voor Verkeersregelaar, maar ook informatie over het salaris, de baankansen, de beste werkgevers en nog veel meer!


Alles over het beroep Verkeersregelaar in één oogopslag

Beroepsgroep:

Netwerk:

  • Politieagent
  • Verkeersdeelnemer
  • Collega’s
  • Wegwerker

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van onbekend

Baankans:

Aantal vacatures:

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

4


Salaris en Arbeidsvoorwaarden Verkeersregelaar

Wat verdient een Verkeersregelaar?

Beroepsverkeersregelaars kunnen rekenen op een salaris van € 1500 per maand, bij een werkweek van 36 uur. Dit salaris is een gemiddelde. Omdat de Verkeersregelaar de ene maand veel meer werk heeft dan de andere maand, kunnen zijn aantal gewerkte uren erg wisselen. Indien hij een vast contract heeft, krijgt hij echter elke maand zijn vaste salaris op zijn rekening gestort. Verkeersregelaars krijgen vakantiedagen, een reiskostenvergoeding en maaltijdvergoedingen. Ook kan hij bij erg onregelmatige werktijden, een extra toeslag krijgen.

Salarisschaal Verkeersregelaar

  • Maximaal
  • Gemiddeld
  • Minimaal
Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.



Vacatures Verkeersregelaar

Op zoek naar een nieuwe baan als Verkeersregelaar? Samen met onze vacature partners bieden wij je een groot aanbod aan actuele vacatures voor Verkeersregelaar. Wanneer je hieronder een voor jou geschikte vacature vindt zal je doorklikken naar onze vacaturepartner.

De top 5 Verkeersregelaar vacatures

Vacature Verkeersregelaar
Timing Uitzendteam
Wat doet een verkeersregelaar?Jouw uitdaging is om te zorgen voor een goede bereikbaarheid, soepele doorstroming van het verkeer en veiligheid op de werkplek. Tijdens gevaarlijke verkeerssituaties, evenementen en wegwerkzaamheden sta …
Vacature Het verkeer regelen bij coronateststraten, is dat iets voor jou?
Chauffeur.NL
Het verkeer regelen bij coronateststraten, is dat iets voor jou?Hou jij van drukte en breng jij daar graag orde en rust in? Hou je van frisse lucht en lekker …
Vacature Monteur Verkeerstechniek - Regio Den Haag
Staytec Professionals
Doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent? Werken met ervaren, gemotiveerde collega's en toekomstperspectief? Dat kan! En dat in combinatie met een goed salaris. Bij Staytec …
Vacature Fulltime/ parttime verkeersregelaars in Utrecht gezocht!
Recruit a Student
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers in de omgeving Utrecht! Zei zijn gespecialiseerd in het leveren van gecertificeerde verkeersregelaars en servicemedewerkers. Veiligheidsvraagstukken doen zich dagelijks voor …

Arbeidsmarktperspectief en doorgroeimogelijkheden Verkeersregelaar

Wat is de toekomst van Verkeersregelaar?

Een baan als Verkeersregelaar wordt voor een gedeelte beschouwd als een bijbaan voor studerende jongeren. Dit komt omdat veel Verkeersregelaars part time in dienst zijn. Maar er zijn ook Verkeersregelaars in full time dienst, en er zijn regelmatig vacatures te vinden waarin men om nieuwe full time Verkeersregelaars vraagt. De doorgroeimogelijkheden zijn beperkt. Men kan de leiding krijgen over een team van Verkeersregelaars, of zijn eigen onderneming starten.

Baankans Verkeersregelaar

Powered by arbeidsmarktkansen.nl

Huidige aantal vacatures

4


Wil je weten wat jouw arbeidsmarktwaarde is?

Benieuwd hoe (andere) werkgevers jou waarderen? Plaats je CV bij onze vacaturepartners en vind uit hoe je in de markt ligt!

Plaats je CV nu direct op Monsterboard Plaats je CV op Nationale Vacaturebank

Verkeersregelaar worden: Opleidingen tot Verkeersregelaar

Wil je Verkeersregelaar worden? Hieronder vind je de eisen, het ontwikkelingspad en de opleidingen voor de Verkeersregelaar.

Hoe word je een Verkeersregelaar? 

Om bevoegd Verkeersregelaar te kunnen worden, moet een cursus gevolgd worden. Deze cursus duurt een aantal dagen, waarbij men aandacht besteed aan wet- en regelgeving, het geven van opdrachten aan verkeersdeelnemers, het omgaan met agressie en de veiligheid. Deze cursus komt in een aantal opleidingen terug als vast onderdeel. Zo nemen politieagenten in opleiding altijd deel aan de cursus Bevoegd Verkeersregelaar.

De 5 best beoordeelde opleidingen tot Verkeersregelaar

Verkeersregelaar Volledig Bevoegd
Studdy® 🔹All you can learn🔹 500+ cursussen, audioboeken, kranten 🔹Certificaat🔹 24/7 PC, mobiel, tablet Deze online cursus leert je wat je moet weten als verkeersregelaar en maakt deel uit van …
Verkeersregelaar Volledig Bevoegd
Verkeersregelaar
Om ingezet te kunnen worden als verkeersregelaar, is het noodzakelijk om hiervoor zowel theoretisch als praktisch opgeleid te zijn. Het theoriedeel en het praktijkdeel worden afgesloten met een examen. Voor …
Verkeersregelaar
Verkeersregelaar
Algemeen In verband met de wijziging van artikel 82 van de Rvv 1990 krijgt de verkeersregelaar een officiële status. De aanwijzingen van de verkeersregelaar zijn bindend voor alle weggebruikers.  Uniforme …
Verkeersregelaar
Cursus Verkeersregelaar
De cursus Verkeersregelaar is voor iedereen die tijdens zijn of haar werk te maken krijgt met het regelen van verkeer op de openbare weg. Dit kan zijn tijdens infrawerkzaamheden maar …
Cursus Verkeersregelaar
Opfriscursus Verkeersregelaar
Bent u beroepsmatig verkeersregelaar? Dan raden wij aan regelmatig en minimaal om de 5 jaar deel te nemen aan deze Opfriscursus Verkeersregelaar. Doel Uw kennis en vaardigheden zijn na deze …
Opfriscursus Verkeersregelaar

Omscholen of doorgroeien tot Verkeersregelaar

Als je Verkeersregelaar wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Verkeersregelaar zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Verkeersregelaar

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen. De inhoudelijke beschrijving van het beroep vind je bij Wat doet een Verkeersregelaar?

Competenties en Vaardigheden Verkeersregelaar

Naast de interesse is het belangrijk dat je de competenties hebt die een Verkeersregelaar nodig heeft om succesvol te zijn. Sommige competenties zal je van nature hebben en andere hebben misschien training nodig? Hieronder vind je cursussen en trainingen voor de ontwikkeling van de competenties die een Verkeersregelaar nodig heeft.

Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Verkeersregelaar

Trainingen & cursussen Besluitvaardigheid
Besluitvaardigheid
Trainingen & cursussen Conflicten beheersen
Conflicten beheersen
Trainingen & cursussen Inzicht in omgeving
Inzicht in omgeving
Trainingen & cursussen Sociabiliteit
Sociabiliteit

Persoonlijkheid van een Verkeersregelaar

Voor ieder beroep is het belangrijk dat het bij jou als persoon past. Hieronder vind je de twee belangrijkste persoontypen voor het beroep Verkeersregelaar. Als Verkeersregelaar wilt worden moet minimaal één van de persoonlijkheidstypen sterk bij je passen, het tweede persoonstype moet in ieder geval herkenning geven.

De persoonstypen Verkeersregelaar:


zie volledige beschrijving persoonstype Verkeersregelaar

Vakkennis voor een Verkeersregelaar

Het is voor een Verkeersregelaar ook erg handig en vaak ook vereist om de specifieke vakkennis en inhoud te snappen. Veel vakgerichte opleidingen tot Verkeersregelaar zijn een combinatie van theoretische achtergrond en praktijkgerichte kennis en vaardigheden.

Online Trainingen & Opleidingen Verkeersregelaar

Verkeersregelaar Volledig Bevoegd
Studdy® 🔹All you can learn🔹 500+ cursussen, audioboeken, kranten 🔹Certificaat🔹 24/7 PC, mobiel, tablet Deze online cursus leert je wat je moet weten als verkeersregelaar en maakt deel uit van …
Verkeersregelaar Volledig Bevoegd
Verkeersregelaar Volledig Bevoegd
Volg je deze training dan heb je automatisch 1 jaar toegang tot alle andere 700+ trainingen, audioboeken en testen op HOBP. Deze online cursus leert je wat je moet weten …
Verkeersregelaar Volledig Bevoegd

Werkervaring Verkeersregelaar

Het is voor een startend Verkeersregelaar die net van school komt minder belangrijk dat ze de nodige ervaring heeft. Maar voor iemand die zich wil omscholen of doorgroeit tot Verkeersregelaar is het cruciaal dat er wel relevante ervaring is. Dit kan ervaring zijn in een beroep dat overeenkomsten vertoont, zoals Politieagent .

Iets anders leren?

Is Verkeersregelaar het misschien toch niet voor je? Je kan via deze zoekbalk ruim 30.000 opleidingen, trainingen en cursussen vinden van zeker 1000 onderwerpen.




Netwerk Verkeersregelaar

Met wie werkt een Verkeersregelaar samen? 

De Verkeersregelaar heeft de hele dag door contact met de mensen om hem heen. Hij zoekt oogcontact met alle verkeersdeelnemers om hem heen en maakt hen duidelijk wat ze moeten doen. Ook heeft hij constant overleg met zijn collega’s om te bespreken welke verkeersstromen wanneer mogen gaan lopen of rijden. Het werk van de Verkeersregelaar staat onder verantwoordelijkheid van de politieagenten uit het district waar hij op dat moment werkt. Deze zullen zo af en toe het werk komen controleren. Uiteindelijk zal de Verkeersregelaar ook contact hebben met de wegwerkers indien hij werkt op een plek waar werkzaamheden aan de weg worden uitgevoerd.


  • Politieagent
  • Verkeersdeelnemer
  • Collega’s
  • Wegwerker
Verkeersregelaar


Organisaties waar een Verkeersregelaar werkzaam is

Veel beroepen vind je vaak terug bij gelijksoortige bedrijven. Bekijk hieronder bij wat voor type organisatie een Verkeersregelaar meestal werkt.

Waar werkt een Verkeersregelaar?

Er zijn in Nederland enkele ondernemingen die zich gespecialiseerd hebben in het regelen van het verkeer. Dit zijn bedrijven met een winstoogmerk. Zij houden zich niet alleen bezig met Verkeersregelaars, maar hebben wel full time Verkeersregelaars in dienst.

Meer weten over werken in de Beveiliging & Bewaking?

Bekijk werken in Beveiliging & Bewaking

Best beoordeelde werkgevers Verkeersregelaar

Waar kun je het beste werken als Verkeersregelaar? Hieronder vind je de best door de Verkeersregelaar beoordeelde bedrijven, en/of die met de meeste vacatures.

Op dit moment zijn er geen bedrijven gevonden voor het beroep Verkeersregelaar.

Competenties, Skills en Vaardigheden Verkeersregelaar:

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Verkeersregelaar.

Welke competenties heeft een Verkeersregelaar nodig?

Een Verkeersregelaar heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.


Persoonstypen Verkeersregelaar

De meeste beroepen passen alleen bij bepaalde persoonlijkheden. Bekijk welke persoonstypen volgens het enneagram er bij Verkeersregelaar passen.

Wat voor persoonlijkheid heeft een Verkeersregelaar nodig? 

Verkeersregelaars komen constant in contact met verkeersdeelnemers en zij moeten goed weten hoe ze met die verkeersdeelnemers om moeten gaan. Hij moet geduldig zijn en de verkeersdeelnemers willen helpen. Indien hij te maken heeft met agressief gedrag, probeert hij dit zo vreedzaam mogelijk op te lossen (Bemiddelaar). De Verkeersregelaar is daarnaast zelfverzekerd en durft beslissingen te nemen. Hij gaat doelgericht te werk en probeert op een zo ordelijk mogelijke manier het verkeer zo vlot mogelijk te laten lopen (Succesvolle Werker).

Bekijk de persoonstypen voor Verkeersregelaar


Bemiddelaar


Lees meer

Succesvolle werker


Lees meer

Interview met een Verkeersregelaar

Hakkie de Groot is verkeersregelaar.

Ben je benieuwd wat een verkeersregelaar allemaal doet op een dag? Hakkie de Groot is verkeersregelaar en vertelt je er alles over!

Lees de rest van het interview met een Verkeersregelaar

Beoordeling van het beroep Verkeersregelaar

Bekijk hoe onze bezoekers dit beroep beoordelen. Nog geen beoordeling? Help onze bezoekers en geef jouw beoordeling of mening over het beroep Verkeersregelaar

Functie inhoud:
Salaris en arbeidsvoorwaarden:
Doorgroeimogelijkheden:
Arbeidsmarktperspectief:
Bedankt voor uw feedback.

Solliciteren op de functie Verkeersregelaar

Wanneer je gaat solliciteren voor een baan als Verkeersregelaar dien je te letten op welke zaken er voor dit beroep specifiek gelden. Per beroepsgroep en functie verschilt bijvoorbeeld het taalgebruik en zijn bepaalde vaardigheden voor Verkeersregelaar belangrijker dan voor een ander beroep. Bij een sollicitatie is jouw CV een van de belangrijkste punten waar naar wordt gekeken, naast ook jouw motivatiebrief. Sta je op het punt te gaan solliciteren als Verkeersregelaar. Bekijk dan onze tips.

Bekijk onze CV en sollicitatietips

Is het beroep Verkeersregelaar iets voor je?

Zou je graag Verkeersregelaar willen worden? Of weet je nog niet welk beroep bij jou past? Als je wilt weten hoe je jouw eigenschappen en competenties kunt gebruiken op de arbeidsmarkt, vul dan onze beroepskeuze test in en kom erachter of een baan als Verkeersregelaar bij jou past.

Doe de gratis beroepskeuzetest

Actuele blogposts


reacties op Verkeersregelaar

frensken

t beroep is wel leuk t loon om te huilen en op weg naar en van een klus weer aanschuiven in de file

Ad

Verkeersregelaar zijn is een opstap naar iets anders. Van dit beroep kun je niet leven, het heeft ook geen toekomst. Ik ken VKR's die al jaren voor het zelfde uurloon werken en dat terwijl alles duurder wordt. Er zijn bedrijven die schandalig met VKR's omgaan : borg voor werkkleding, geen vergoeding voor VCA en BRL9101, km-vergoedingen met de 1e 10 of 15 km eigenrekening, onveilig carpoolen met bedrijfsauto waarvan de chauffeur 15 uur/dag werkt, bij aanspreken op rechten volgt een ontslag m.o.i. Een pakketbezorger heeft het beter.

Ger van de wiel

Mag je ook reageren als je dit als vrijwilliger wilt doen?

hans

Alles klopt zo ongeveer heb al 3 bazen gehad er zit weinig toekomst in vkr , maar het wordt hoog tijd voor een cao . Want ik heb al meegemaakt dat er steeds meer weglopen en een andere baan zoeken omdat het slecht betaald wordt. ZE moeten iets gaan doen want ze houden dadelijk er geen meer over van vkr of het zijn de slechte . Ik begin nu bij me een nieuw baas hoop dat die beter is , ik was hiervoor lasser niveau 4 had ik maar ben op leeftijd ik moet nog9 jaar dat hou ik wel vol maar als ik de kans nog krijg om me oude beroep op te pakken of wat anders krijg van werk stop ik er toch mee met vkr ,  DAAROM WORDT HET HOOG TIJD VOOR EEN CAO.

Piet

Ad,bedankt voor de tip.Gr.

G Harperink

het beroep verkeersregelaar is zeker leuk . Je maakt veel mee en je komt nog eens ergens . Maar de opbrengsten per maand daar kun je geen gezin van onderhouden . de grote reden dat er veel als zzp er aan de slag gaan. de arbowet word hierbij op grote schaal zwaar overtreden . zoals de rust tijden . vaak geen aflos mogelijkheden. leuk bijbaantje voor af en toe .

Alex

Hoe zit het met LBV en een eigen CAO? Ik heb CAO's gezien van hun en die slaan werkelijk nergens op. De VBE heeft wel een eigen deel A met verkeersregelaars met de Unie... Is die LBV wel een vakbond of een niet onafhankelijke partij die in stand word gehouden door werkgeversverenigingen die met hun zaken willen doen?

Ad

Ik lees in bovenstaande berichten dat er geen CAO is. Klopt. Het klopt ook dat de ABU en NBBU cao worden genegeerd. Ben je in dienst van een beveiligingsbedrijf dan val je onder de CAO-Beveiliging. In middels heeft LBV te Rotterdam grote stappen gedaan richting een CAO voor Verkeersregelaars. Zie vrijblijvend hun site.

Arie

Ik zelf hebt jaren geleden enkele jaren als Verkeersregellaar gewerkt bij de jaarbeurs Utrecht. Best wel leuke ervaringen gehad daar.is wel via uitzendbureau maar pauzes, wc zijn goed geregeld en wordt gewoon doorbetaald. 

Rudolf

Ik ben net een half jaar beZig bij de landelijke verkeersdienst als verkeersregelaar . Zit je vakantiegeld altijd bij je salaris in ? En heb wel gemerkt dat je aan je salaris niet ziet , als je hebt overgewerkt . Heel raar dat er geen CAO voor is . Is er een site waar je hier meer over kan lezen . 

Ben

Hallo Rudolf,lees het intervieuw van Hakkie de Groot dan word je al veel wijzer en misschien reageert hij wel op je vragen .h.gr.

Herman

Ben zelf in de ww en draai enkele uren per week als bevoegd vkr. Salaris pu is minimaal 10.50. Vind het vreemd dat er geen cao is voor vkr. Je staat dag en nacht en geen toeslagen en geen maaltijden ook geen vergoeding hiervoor. Een dienst van 12u is normaal. Ik doe dit om bezig te zijn mag van het uwv 30% bruto houDen. Dus je snapt dat het daarom niet gaat. Gaat om contacten en die heb je niet thuis op de bank.

Dries

Hierboven,staat het goed omschreven,bij een 40 urige werkweek,1500 a 1600 E.per mnd..Gr.

Ad

Ook ik ben een verkeersregelaar. Mijn bevindingen over het werk zijn positief. Mijn bevindingen over het salaris en de vergoedingen zijn negatief te noemen. Doorgaans wordt er gewerkt met een eenheids tarief voor de dag en nacht. Deze liggen gemiddeld rond de € 9,50, een maaltijdvergoeding is er vaak niet. Bij sommigen ligt de grens bij een werkdag van 12 uur dan weer wel. Je betaalt hierover ook een loonheffing welke onnodig is. Reistijd is vaak geen werktijd. Een verkeersregelaar bij een uitzendbureau of bij een payroll kan terug vallen op de ABU CAO of die van de NBBU. Hou het contract naast de CAO en vergelijk. CAO wordt ten dele gehanteerd. Reclameren heeft geen nut dat heeft tot een einde dienstverband tot gevolg. Verkeersregelaars verdienen een algemeen CAO. Dat is een uitdaging voor de vakbonden anders heeft het lidmaatschap van een vakbond van inhoud. Ik kan dit redelijk objectief bekijken ik ben ouder dan 65 en ontvang ook een AOW.

Frans

Zo zie je maar weer,elk beroep heeft zijn voor en nadelen.Ik werk met veel plezier.(natuurlijk wel voor het geld)Gr.

Drakenheer

Er blijkt wel een cao te zijn onder de rubriek van Beveiliging je moet goed zoeken er staan twee a drie regels over verkeersregelaars.  

Vinnie

Ik ben ook verkeersregelaar (beroeps) en herken jullie verhaal. De ene keer een dienst van amper 2 uur, de volgende dagen 20 uur in touw. Zeer laag uurloon, denk aan € 10,= bruto per uur, Netto ca. € 6,= p uur. Geen Cao Geen pensioen, geen avond, - weekend-, nacht- of feestdagen toeslag. Alleen afdracht van loonbelasting. Veel reisuren tegen € 0,19 ct per km als je dit al krijgt. Voordeel, je bent vogelvrij, maak wel eens agressie mee, maar dat is hoe je er mee omgaat. Weinig perspectieven in de zin van positieverbeteringen of weinig perspectief verder..  Ook verstrekken van bedrijfskleding kan verschillen van bedrijf tot bedrijf. Dit hoort RWS te zijn, maar ook hier wordt er geintepreteerd. Bedrijfstak is leuk, maar wordt net zo als de beveiliging, kapot geconcurreert, waardoor het betalen slecht te noemen is. De goede zoeken vaak een betere baan, de minder goeden blijven over met alle gevolgen v

Vinnie

Nog even aanvulling: Je moet goed en stevig in je schoenen staan. Denk daar niet te licht over. Je moet echt autoriteit uitstralen en dit zo handhaven. Bij  paniek ben je ongeschikt. Jouw verantwoordelijkheid dat iedereen veilig aan de overkant komt. Jij bent ook de gene die ogen in je achterhoofd moet hebben m.b.t. negerend verkeer. Ook hier geld dan de rest stoppen. Je moet over een goed geheugen beschikken om kentekens, signalementen e.d. te kunnen onthouden, want je hebt geen tijd om dit op te schrijven. Je moet goed inzicht hebben welke volgorde van afwikkelingen, denk hierbij aan spoedeisend verkeer (politie, brandweer, ziekenauto, koninklijk huis en corps diplomatiek met begeleiding. Daarna schema verkeer, zoals trams, bussen e.d, dan vrachtwagens ivm langzaam optrekken, dus rijdend zijn ze sneller en tenslotte het overig verkeer. Voetgangers, Fietsers en Brommers die je extra goed in de gaten te houden. BHV en EHBO

Bernhard

Hallo Vinnie,jij lijkt mij een goed vertegenwoordiger van ons beroep.Je brengt alles goed naar voren,zowel de goede als de minder leuke kanten van ons beroep.Ik denk dat jij een hele goede vertegenwoordiger zal zijn om ons vak,via het beroep van de maand,eens in de Spotlights te zetten.Gr.B.

Ron

Veel bedrijven hebben zich aangesloten bij de beveiliging CAO.

Marien

Bedankt voor de tip,Gr.Marien

leo

Vindt het een leuk beroep maar ben het weleens met de vorige sprekerd

Kees

Ook ik ben verkeersregelaar en ook ij vind het een fijn beroep en Leo,geen toilet of gelegenheid om te eten,daar moet je (met je collegas)je werkgever over aan spreken.

Piet

Heerlijk beroep,altijd in de frisse lucht.Gr.

Jan

Als je goede collegas hebt getroffen een fijne baan.Jan

leo

ben het met de vorige spreker eens salaris is slecht gemiddeld 10 a 11 euro dus zeer slecht voor de verantwoording die je hebt en het gevaar dat je loopt als je op een kruizing staat te regelen vaak geen toilet of gelegenheid om te eten  Ik weet dat bedrijfen op bestekken heel laag inschijfen om het werk tekrijgen wat ten kosten gaat van het uurloon van de verkeersregelaar zelfs gemeentes werken daar aan mee waarom komt er geen cao voor de verkeersregelaars 

Piet

De CAO,voor ons is in de maak,zegt men,.Gr.

bas

niet te veel op rekenen :(  gemiddeld is het 10 a 11 euro 't uur (bruto)

bas

toeslagen kennen ze niet in het vak en overuren ook niet   12 uurs diensten zijn redelijk gewoon (zelfs 14 uur per dag komt geregeld voor) ook pauzes zijn schaars als je geluk hebt heb je pauzes (geld ook voor facilieiten (wc etc) maar vaker komt het voor dat je geen pauzes hebt, ook reistijden van 1,5 - 2 uur zijn redelijk normaal dus heb je pech maak je zo een dag van 20 uur achterelkaar waarvan 14 word betaald en de volgende dag mag je weer vroeg ergen heen.  je zult in de zomer dagen je salaris voor de winter dagen moeten opsparen daar er normaliter in de winter (haast) geen werk is (uitgezonderd zachte winters)  al met al  en baan waar je vogelvrij bent (geen CAO en (haast) geen controles op Arbeidsijden etc.) weinig verdient en zeer veel van huis bent 

Bram

Ook ik ben verkeersregelaar en ik zal niet anders meer willen.Ook aan dit vak zitten minder plezierige kanten.Maar aan welk vak niet?

tonnie

ik neem aaan dat 1500 euro netto is bij 36 uur???

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.


Ga direct naar